Dumma norrlänningar söker skugga på Sviestadbanan i Linköping

• Thread starter Thread starter RJ
  • Start date Start date
Kul reportage! Jag läste allt.

Kul läsning Roger & lycka till med framtida race :tummenupp

Välskriven racerapport, gillar mixen med bilder och text samt den bistra verkligheten med toabesök och annat som man sedan förtränger under race.

hmmm
och ni som tror på allt RJ skriver glöm det:D

han "ljuger" och förskönar he he

undra om det kommer en RJ the true story:D :D

tack för en trevlig helg:tummenupp

Du är duktig på att skriva underhållande texter :tummenupp

Nå vem var raceprofilen, han som fick dig att hosta upp filmjölken... :5sure

Du är duktig på att skriva underhållande texter :tummenupp

Nå vem var raceprofilen, han som fick dig att hosta upp filmjölken... :5sure
Tack! Du körde ju själv som en demon! :tummenupp

Kan tyvärr inte avslöja vem det var men karln måste ju vara rutten på insidan...

hmmm
och ni som tror på allt RJ skriver glöm det:D

han "ljuger" och förskönar he he

undra om det kommer en RJ the true story:D :D

tack för en trevlig helg:tummenupp
Skulle jag ta med allt som hänt blev jag ju hursomhelst tvungen att censurera. Kan väl nämna så mycket att efter racet på söndag (på lördag också) skulle hojen stå i parc farmé, alla utom min mek verkade veta att racehojar saknar stöd. Gissa om det var skönt att stå med en hoj som visade 104 grader på tempmätaren iförd skinnställ och hjälm detta efter målgång då man var lagomt mör. Tillslut stod jag ensam med min hoj, nja helt ensam var jag ju inte utan det stod ju 30 andra hojar runt omkring mig som var lika varma som min. Skillnaden var att förarna till dessa hojar redan satt i depån med en isglass och massor med vatten.
Hur gick då? Jo min depågranne fattade allvaret och hämtade mitt stöd.
Undrar Ni vad min mek heter, sådant kan ju vara bra att veta om ni ska anlita honom i framtiden. Kasta om bokstäverna i ordet Turbo så har ni kommit lösningen nära...
:D

Skulle jag ta med allt som hänt blev jag ju hursomhelst tvungen att censurera. Kan väl nämna så mycket att efter racet på söndag (på lördag också) skulle hojen stå i parc farmé, alla utom min mek verkade veta att racehojar saknar stöd. Gissa om det var skönt att stå med en hoj som visade 104 grader på tempmätaren iförd skinnställ och hjälm detta efter målgång då man var lagomt mör. Tillslut stod jag ensam med min hoj, nja helt ensam var jag ju inte utan det stod ju 30 andra hojar runt omkring mig som var lika varma som min. Skillnaden var att förarna till dessa hojar redan satt i depån med en isglass och massor med vatten.
Hur gick då? Jo min depågranne fattade allvaret och hämtade mitt stöd.
Undrar Ni vad min mek heter, sådant kan ju vara bra att veta om ni ska anlita honom i framtiden. Kasta om bokstäverna i ordet Turbo så har ni kommit lösningen nära...

:tummenupp
nu börjar det likna nåt:D

mer skvaller tack:yoparty

Tyckte du det var varmt där uppe. Vänta då bara tills du kommer hit till tropikerna. Dock har knudan rätt dålig väderstatistik än så länge i år. Jag har varit där på två träningar och det har spöregnat bägge gångerna Men det är klart man är ju inte gjord av socker så det var bara att gasa.
Kul rapport. Ses vi på EM 25-27 Juli eller?

Fredrik

Tyckte du det var varmt där uppe. Vänta då bara tills du kommer hit till tropikerna. Dock har knudan rätt dålig väderstatistik än så länge i år. Jag har varit där på två träningar och det har spöregnat bägge gångerna Men det är klart man är ju inte gjord av socker så det var bara att gasa.
Kul rapport. Ses vi på EM 25-27 Juli eller?

Fredrik
Blir inget EM för mig tänkte slåss med knivar istället! Åker till Finland för att köra ERF på Kemora. Men vi syns så klart nere i Skåneland i augusti. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT