Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vip skrev:Måste en streetfighter ha ett "cross" styre? Har alla det? Fyller det någon specifik funktion?
Jag vet att jag kan ha vad jag vill, men bara som generellt.. (gud vad jag känner ironi kommer att hagla över mig nu)
Är väl en poäng om man vill ha en mer upprätad sittställning?Vip skrev:Fyller det någon specifik funktion?
UrbanTiger skrev:Clipon = Café räser
Cross = Striit fajter
Högt = Custom
Café räser = Clipon
Striit fajter = Cross
Custom = Högt
tvålen skrev:Är det tilllåtet att ha en Måpelampa på en Stritfajter?![]()
tvålen skrev:Översättning av ovanstående text från moppefuckodialekt till svenska: Är det tilllåtet att ha en mopedlampa på en Streetfighter?![]()
Wiseguy skrev:Definitionen om vad som är en StreetFighter är lite flytande. Alla har egna ramar. Och egna ideér om vad som passar där.
En av dom snyggaste hojarna jag sett med dragbar (raktstyre).
En Streetfighter enligt mig.
Vip skrev:Måste en streetfighter ha ett "cross" styre? Har alla det? Fyller det någon specifik funktion?
Jag vet att jag kan ha vad jag vill, men bara som generellt.. (gud vad jag känner ironi kommer att hagla över mig nu)
Wiseguy skrev:Definitionen om vad som är en StreetFighter är lite flytande. Alla har egna ramar. Och egna ideér om vad som passar där.
En av dom snyggaste hojarna jag sett med dragbar (raktstyre).
En Streetfighter enligt mig.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |