Dublin imorn!

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Festa supa slåss!:Rockbanan

Jag, Jesper Cronelid på SH + sex till andra föredetta arbetskollegor ska till Dublin imorn eftermiddag. Återkommer gör vi söndageftermiddag.

Ska bo mitt i Dublin och fan va jag kommer att dricka Guiness och whiskey:banana

Har man tur får man talla på en liten vacker blekvit irländska med fräknar Har man otur kanske man får smaka på en smocka av någon O´brien eller nått?:va :D

Fan va kul det ska bli!

Fylla förförra helgen, dam fixad:drool
Fylla förra helgen, damer fixade:tuttar
Fylla denna helg, hattrick?
Fylla nästa helg, samma eller nya damer?:tuttar
Fylla nästnästa helg, nya damer:yoparty

Någon som vill sponsra mig? Betala mina krognoter fyra gånger i veckan och jag garanterar er en brud. Är du jävligt ful och blyg får vi helt enkelt supa flickan tillräckligt så du blir vacker:mattias
Do it!

Hmm, två trådar i ett, det var något nytt:spammer

Se där ja! Bodde i den stan i nått år för ett tag sen. Den är lite skitig o skabbig på sina håll men jädrans nice på flera andra sätt.

Ha så sköj! :)

Grym stad!

Var där förra vintern, ni kommer garanterat ha skoj!

Fan vilken underbar helg!:yoparty

Vi besökte säkert över 30-40pubar, några nattklubbar, en gaybar, några destillerier och ett gammalt fängelse som höll inne gamla irländska frihetskämpar.:tummenupp

Gaybar blev det då två ca 30-åriga bisexuella damer raggade upp Rash:tummenupp

Citerar mig själv från ett annat forum, orkar inte upprepa det:rolleyes: :

"Sällskapet bestod av två flickor och en kille. Eller snarare, två sjyssta bisexuella brudar i 30-års åldern och en bög. En bög som försökte hångla upp mig halva kvällen..:mad:
Och de var på väg till gaybaren The George... De frågade om vi ville med och i brist på porr ville vi ju iallafall se brudar hångla med varann:banana
Sedan så var de flickorna rätt så bra på att övertala..
Jag kom in men inte de andra, de såg väl inte tillräckligt gay ut:D

Nåväl, de sa att de ändå var trötta och skulle hem.. Nu var jag ensam i miljonstaden Dublin i en gaybar:näsblod
Men jag hade inte fattat det riktigt än då.. Trodde ju inte på de då de såg så luriga ut.
Dansar lite, hånglar med båda flickorna och tänker yes, nu är din kväll gjord. Jag behövde ta av mig jackan (märkligt förresten, det var få ställen som hade garderob...) och gick till garderoben. Vi skulle mötas på den nedre våningen.
Självklart tappar jag bort de. Det är nu. Den kommande kvarten som det verkligen går upp för mig vart jag hamnat.
När jag går runt och letar efter de så såg jag väl lite vilsen och oskyldig ut. Och vacker som jag är blev jag ju ett oerhört åtrovärt sexigt köttstycke för alla de arma bögarna:tungan

Flera killar kom fram och ville snacka/bjuda på drink/dansa... Varav flera gick runt med bar överkropp:jisses Köpte mig en whiskey för att samla lite krafter i mitt sökande efter trekanten.. Gick på toa, och vad får man se där? Om inte flera bögar som stod och råhångla:spyy
Såg så jäkla sjukt ut. Ok, man har ju sett homos innan men inte på det viset..

Går ner för en sista gång till det nedre planet och äntligen hittar jag de. Mina små slynor. En blond och en svarthårig.. Michelle och Julie... MMmm, den blonda var nog den som var mest på mig. Vi satte oss ner för att snacka och en halvtimma senare... Då kommer chocken. Då säger hon att jag är sååå älskvärd. Att hon redan är kär i mig och att hon vill ha mitt barn.
Att hon inte tänker låta mig åka tillbaka till Sverige.. Packade som fan var vi båda, men va fan.. Min första tanke är att jag absolut måste hålla utkik efter mitt säd..:lool

Efter en stund verkar den svarthåriga bli riktigt kåt. Sätter sig över mig och börjar hoppa.. Ska du ta mig i röven får jag höra:sweet
Jag skrattar till och frågar om vi inte ska gå då...
Ringer Jeppe då jag hade glömt mina kondomer i Sve:huvet Klart att han inte svarar... Den jäveln ligger och snarkar i hotellet..

Vi går ut ur stället vid 04 för lite käk. Äter någon sorglig historia till kycklingmacka. De vill alla att vi ska gå hem till mitt hotelrum för efterfest.. Ingen smart plan då jag och mina vänner på hotellet skulle upp efter 2.5h för en hel dags utflykt i Irland. Och speciellt inte eftersom jag redan har en rumskamrat som snarkar högt..
Inte hade jag blivit av med bögen heller. Kände att jag inte riktigt ville vakna upp med en öm röv Så jag ursäktar mig, och säger att jag verkligen måste sticka.

Tack gode gud för det beslutet. Hade hunnit nyktra till lite på matstället och fattat att de där flickorna inte är några duvungar.. Hade dessutom sett de sniffa något skit innan vi gick ut ur krogen
Hoppade in i en taxi och sov ruset av mig i två h..

Lite ångra man ju att man inte körde hela rejset och straffa de. Men tur var väl det så jag slapp rabies och dylika sjukdomar:näsblod

Självklart hade ju de andra i vårt gäng kul åt att jag var på en gaybar själv..."

Edit: Jag har inget emot bögar. Så inte någon tar åt sig på fel sätt.

Last edited:
Haha, låter som en bra resa.

När saker och ting är för bra för att vara sant... Ja, då ska man ta det väldigt försiktigt.

Du gjorde nog rätt gubben! :tummenupp

Håll uppe hångelstatistiken nästa helg oxå!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph