Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Förutsatt att man inte råkar få slangar och kopplingar med väldigt liten innerdiameter så har ingen praktisk betydelse.
Ofta blir det lite enklare slangdragning med T men det är å andra sidan lite krångligare att få tillverkat i exakta mått.
Annars kan man dra en slang från ena oket till det andra och med dubbelbanjoskruv gå vidare upp till bromspumpen med en enkelslang.
Gäller kanske inte alla S1000 men en vi konverterade satt enda luftnippeln i banjoskruven, ingen i oket
Slutade med att vi luftade ledningarna, låste kolvarna på ena oket och pumpade ut kolvarna i det andra så långt som möjligt, sedan tryckte in kolvarna samtidigt som vi vickade på oket i olika vinklar så att instängd luft åkte upp till vätskebehållaren, vet inte riktigt hur BMW/Brembo tänkt där?
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |