Dubbel svensexa [inkl roller-tricket]

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Två polare ska gifta sig i sommar och dom är väldigt goda vänner med varann. Vi tänkte därför låta dom få ha sin stora dag tillsammans.

Vi har funderat på att låta dom få tävla mot varann i rätt sjuka grenar och sen vinna rätt bra/dåliga saker.

Jag kommer föreslå att vi gör som i filmen Roller har gjort http://www.andreas-berg.se/files/Anders.wmv , fast med sporthoj istället.

Fler sjuka och roliga upptåg efterlyses där det är bra om dom är två.

tjipp tjipp

Vi kidnappade "fel" person på en svensexa för en polare. Jag var mullvad och plockade upp honom hemma för en golfrunda. Påväg mot banan stannade jag till vid en bensinmack för att köpa lite golftilltugg(cola å snickers).. Han gick med in och handlade och när vi kom tillbaka till bilen så frågade jag om jag kunde låna hans mobil lite kvickt eftersom "mina batterier" var slut. han satte sig i bilen medan jag tog hans mobil och började ringa och spatserade långsamt iväg från bilen som man ofta gör när man snackar mobil. Efter en halv minut dundrar en bil fram och ut hoppar ett gäng "kidnappare" och kidnappar mig mitty framför ögonen på min polare som inte hinner reagera innan bilen brassar helvetet iväg mot horisonten...

Efter att ha kliat sig i huvudet en stund stapplade han på skärrade ben in på macken för att låna papper och penna för å skriva ner regnumret för att där efter gå ut och klia sig i huvudet på mackområdet igen...

Efter att ha låtit honom lida en stund smög vi in på macken via bakdörren och överraskade honom... Han var rätt skakis och djävligt förvånad.

...det blev en lyckad "variant" på den traditionella kidnappningen...

En annan variant som jag hörde talas om var killen som fick en kanindräkt och en starkstarköl levererad hem med instruktionen:
- "Ta på dig dräkten, drick ölen, gå ner och ställ dig vid vägen utanför porten"!.

...killen gjorde som det stod på lappen och tio minuter senare står han utanför på trotoaren i kanindräkt...
...efter tio minuter ytterligare kliver det ut en kille på andra sidan vägen i en likadan dräkt och ytterligare nån minut senare dundrar det fram en bil och kidnappar den andra kaninen... :rofl

....har hört två slut där den ena är att polarna smugit in i hans lägenhet bakvägen och överraskar honom när han inte orkar vänta längre och den andra versionen är helt enkelt att han går hem och ser en lapp på dörren:
- "gå och lägg dig, din svensexa är inte idag!"

Hahahahaha!! Fy fan va det måste luktat sen efter flera matskedar brunt i brallan!! Hahahaha!!!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti