Dubai?

Restaurangen längst upp ska ha en fantastisk utsikt. Prisnivån ligger på 150kr för en kopp kaffe...

Iofs. överkommligt med 8 000sek/dygn för det billigaste.....
Går det att starta en insamling åt mig?

//MH

Var i dubai nar de invige GP banan dar och visst ar all lyx imponerande (framforallt nar man slipper betala) men det ar bara rika asiater och en del amerikaner som springer runt dar och leker viktiga. Beachen e val ok men man trottnar efter ett par dagar och byn e inget kul forutom de nya byggenas vrakiga arkitektur.
Fungerar som weekendresmal men planera for guds skull inte in en langre semester dar...

Kan man se priserna på hemsidan ?

Visst kan man det:
1. Gå in på Check rates and book now.
2. Välj Daily rates and rooms.
3. Välj stay flexible.
4. Välj Currency converter och alla priser blir på svenska (om du inte vill ha dessa på ngt annat språk)...

Det verkar svårt att få ngt flyg som passar (måste stämma med jobbet oxå), samt de flesta är det väntetid på.
Nu kanske det inte blir av, men skam den som ger sig......
(finns det ingenting som passar får det bli några dagar i Indien istället).

//MH

Var i dubai nar de invige GP banan dar och visst ar all lyx imponerande (framforallt nar man slipper betala) men det ar bara rika asiater och en del amerikaner som springer runt dar och leker viktiga. Beachen e val ok men man trottnar efter ett par dagar och byn e inget kul forutom de nya byggenas vrakiga arkitektur.
Fungerar som weekendresmal men planera for guds skull inte in en langre semester dar...

Hade lätt kunnat tänka mig att pensionera mig där nere. Glida runt i denna: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2001...49QQihZ006QQcategoryZ6009QQrdZ1QQcmdZViewItem

Och bara ha det riktigt gott exakt varje dag :)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon