Du som körde om mig strax utanför Sollebrunn kl 16:34

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Du ska veta att jag kör en Ninja som går jättefort men jag var inte riktigt beredd när du blåste förbi i säkert 105 km/h. Personligen tyckte jag det var lite taskigt, jag hade ju just förberett mig inför den långa rakan som låg framför oss. Att du inte ens vinkade kan jag leva med men att du bara försvann, så gör man inte mot en hojbroder.

Men jag ska ge igen, jag skall aldrig köra den vägen igen. Ha, där fick du:arsele

Nån mer som tycker jag skall skaffa mig ett liv? (min fru får inte rösta)

Visst är det läskigt när snabbare fordon passerar med god marginal, speciellt när man ligger bakom kåpglaset och tycker att det går läskigt fort trots att man inte ens har nått upp till maxhastigheten enligt skyltarna, de kan väl ändå visa sig i backspeglarna innan de gör sina läskiga omkörningar :mad:

Heder åt de som stannar kvar i ytterfil på motorvägen och förhindrar såna läskiga upplevelser :hej

Hellre bortkommen och omkörd än läcker och omkörandes :yoparty

Jag mötte en gul Corvette utefter Mjörn nån gång torsdags-fredags med någon i passagerarsätet.
Var det du?
Troligen var jag osynlig för jag åkte v70 Rat Edition.

Du kan alltid skylla på att hans avgaspipor störde din koncentration så att du ändå inte "kunde" hänga på även om du ville :hihi

Jag mötte en gul Corvette utefter Mjörn nån gång torsdags-fredags med någon i passagerarsätet.
Var det du?
Troligen var jag osynlig för jag åkte v70 Rat Edition.

Mycket troligt. Jag sa till min fru:
-Kolla där, där åker Martin från forumet!
-Vilket forum?
-Sporthoj.com du vet.
-Jaha, du menar MartinB från Alingsås, varför är han inte ute och kör motorcykel?

Mycket troligt. Jag sa till min fru:
-Kolla där, där åker Martin från forumet!
-Vilket forum?
-Sporthoj.com du vet.
-Jaha, du menar MartinB från Alingsås, varför är han inte ute och kör motorcykel?

Tänkte la de.
Fyfan vabra.

Flyttar denna tråd till OT då den enligt min mening driver med andra trådar under temat "var det du som...." och inte i huvudsak är mc-relaterad. Tråden är även anmäld för den sakens skull.

Helt ok att ha lite kul i en tråd men inte under mc-relaterat.

Mvh Peter

Flyttar denna tråd till OT då den enligt min mening driver med andra trådar under temat "var det du som...." och inte i huvudsak är mc-relaterad. Tråden är även anmäld för den sakens skull.

Helt ok att ha lite kul i en tråd men inte under mc-relaterat.

Mvh Peter

Snälla Sportbike, kom tillbaka!! :krama

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026