Driver AVA MC med oss?

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
http://www.blocket.se/vi/11652346.htm?ca=11_s

En MV Agusta F4 2001 för 150 000:-? Känns som 50 000:- för mycket i min värld även om hojen bara gått 54 mil. Det var en F4 1000 2006 på annons i höstas för styvt 160 000:-.

Man får en fabriksny F4 1000 2005 från Supermotors för 189 900:-, oprutat.

Last edited:

En MV Agusta F4 2001 för 150 000:-? Känns som 50 000:- för mycket i min värld även om hojen bara gått 54 mil. Det var en F4 1000 2006 på annons i höstas för styvt 160 000:-.

Har nog mest att göra med "TILLGÅNG OCH EFTERFRÅGAN"

Hur många begagnade MV finns det överhuvudtaget ute på marknaden....?

Jmf. med R1'or tex. som det går hur många som helst på ett dussin...

KentW

Lugn du, den kommer bli såld!
Rätt va de e så dyker nån stureplansnisse me liten k*k in o behöver nåt att hävda sig med..

Kul att de klassar den som touringhoj dock.

När dom värderar andras stulna hojar åt Trygg Hansa så är dom inte värda speciellt mycket. Det är precis det motsatta.
När jag frågade hur dom kunde sätta priset minst 30 tusen fel , och om dom skulle sälja en sån hoj för dom pengarna, dvs "ring mig när du har en till det priset" fick jag svaret
" vi har så mkt samarbete med Trygg Hansa, dom lägger sina jobb här och vi hos dom harkel, harkel , han kom på att han sagt för mkt och avslutade inte meningen. Kontentan var iaf att samarbetet byggde på "kliar du mig på ryggen så kliar jag dig"
Jag ger inte ett skit vare sig för AVA eller Trygg Hansa.

Hojen blev senare uppvärderad av en oberoende med 25, att nya oanvända Öhlinsgrejer för 40 var värda 12 förklarade han med att "om jag sätter priset för högt så får jag aldrig ngt mer jobb av TH"
Så mkt för det sk. oberoendet. Skrämmande!

Lugn du, den kommer bli såld!
Rätt va de e så dyker nån stureplansnisse me liten k*k in o behöver nåt att hävda sig med..

Kul att de klassar den som touringhoj dock.

Jag vet, det är det som stör mig. Det skulle vara mycket bättre om den förblev osåld så att de tvingas sänka den till en rimlig nivå för då köper jag den! :)

2899295 Jag vet, det är det som stör mig. Det skulle vara mycket bättre om den förblev osåld så att de tvingas sänka den till en rimlig nivå för då köper jag den! :)
Bättre att du ringer till Erik på Supermotors, han vet säkert någon billigare du kan köpa..

Jag vet, det är det som stör mig. Det skulle vara mycket bättre om den förblev osåld så att de tvingas sänka den till en rimlig nivå för då köper jag den! :)

Äh, bevaka den bara o låt killen me liten *** köpan.
Sen beger du dig till Donken nån onsda söker upp honom o säger att de e en tjejhoj. Han kommer sälja den fort o billigt!! :tummenupp :D

Äh, bevaka den bara o låt killen me liten *** köpan.
Sen beger du dig till Donken nån onsda söker upp honom o säger att de e en tjejhoj. Han kommer sälja den fort o billigt!! :tummenupp :D

Favoritkommentaren utanför Donken måste vara "Jaha, är det bara sjufemtin..."

:D

De kanske lurar på en stackars customnisse som vill gå över på touringhoj, då kommer både hoj och ägare få lida..

Ava's pris känns lite i överkant, men det finns några andra F4 på blocket just nu om nån är sugen...

Ava's pris känns lite i överkant, men det finns några andra F4 på blocket just nu om nån är sugen...

Det har verkligen gått inflation i utbudet av Agustor på Blocket de senaste veckorna. Vad är det där för dussinhojar egentligen? Jag blev nästan lite avskräckt att köpa med risk för att det ska stå tre-fyra till längs samma gata som mig inom någon månad... :)

Finns det någon chans att hitta ens en halvhyfsad försäkring på en F4:a från tidigt 2000-tal? Jag har kollat lite med några bolag och de ligger över +40 000:- vilket jag tycker är i överkant.

Last edited:

Finns det någon chans att hitta ens en halvhyfsad försäkring på en F4:a från tidigt 2000-tal? Jag har kollat lite med några bolag och de ligger över +40 000:- vilket jag tycker är i överkant.

Är det billigare å försäkra en 954 då?
Det borde det iofs vara... :pannkyss

Är det billigare å försäkra en 954 då?
Det borde det iofs vara... :pannkyss

Med Hondaförsäkringen hos IF betalar jag numera ca 1000:-/månad för en helförsäkring på min hoj.

Då är i och för sig självriskerna på stöld och vagnskada riktigt höga men jag får ändå betala mer än så per månad för bara en trafikförsäkring hos många andra bolag och då tycker jag det är bättre att få tillbaka lite pengar än inga alls om den blir stulen/kraschad.

Går man statistik när premierna sätts borde en Agusta ha låg premie, det kan ju inte ha kraschats så många Agustor i Sverige? Har det ens kraschats någon?

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...