Interceptor
Wheelie addict
Män i klänning driftar...
http://videos.streetfire.net/category/BOOM!/0/79bcb64f-3c60-46a1-bcf5-9833009a9b87.htm
http://videos.streetfire.net/category/BOOM!/0/79bcb64f-3c60-46a1-bcf5-9833009a9b87.htm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KristianAE86 skrev:2465295Arabsladd i vita stora framhjulsdrivna bilar ? (kan ej se filmen) - isf - är det bara ren idioti/galenskap/m.m
INTE drifting - kalla inte detta drifting, då det förstör för oss som verkligen brinner för denna sporten![]()
K
Motard nissen skrev:2465326Får det kallas streetdrifting dåVissa är så jäkla petiga... Men visst, jag gillar inte heller när folk kallar det cross att åka runt med mx hoj på gatan då jag är aktiv innom det.
KristianAE86 skrev:2465295Arabsladd i vita stora framhjulsdrivna bilar ? (kan ej se filmen) - isf - är det bara ren idioti/galenskap/m.m
INTE drifting - kalla inte detta drifting, då det förstör för oss som verkligen brinner för denna sporten![]()
K
Interceptor skrev:2465479"DriftingWannabe" kanske?
Snälla,berätta för oss oupplysta om vem du är..Jag e verkligen intresserad av att veta det.KristianAE86 skrev:2470919Du ve inte vem jag e va ?![]()
KristianAE86 skrev:2470919Du ve inte vem jag e va ?![]()
Typ den som "införde" driftingen i sverige..Paradoxy skrev:2471053Gud?
Tomten?
Påskharen?
Näe, jag har faktiskt ingen aning.
Paradoxy skrev:2465343Jag skulle kalla det "sladdning" eller "nyss hittat handbromsen"
´prulle skrev:2471197drifting handlar om kontroll det där handlar om brist på hjärnceller.
GuW skrev:2472444Man skulle lika gärna kunna poängsätta när fjortisar spinner cirklar i gräsmattor med EU-mopeder och kalla det "Sprätting"
Pyton skrev:2473160Hur går en tävling i drifting till? Gäller det att med konstant sladd köra runt en bana på snabbast tid eller är det någon form av bedömningssport? Typ snyggast sladd vinner?
![]()
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten