Dragracing med HMCK (film)

Det är kul att se hur jävla kass man är. Skitkul att få lite sommarminnen, ser framåt nästa sommar när del 3 av Succa 11t är klar. Funderar på kombination streetfighter/dragrace, dvs ett Dräggster.:yoparty
Syns 2007

Ramkvist skrev:
2555134 Det är kul att se hur jävla kass man är. Skitkul att få lite sommarminnen, ser framåt nästa sommar när del 3 av Succa 11t är klar. Funderar på kombination streetfighter/dragrace, dvs ett Dräggster.:yoparty
Syns 2007

Lite mer fäste till nästa år och det kommer att gå fort för dig. Det var dock häftigt att köra vid din sidan när det spann och rök från ditt bakdäck i 402 meter:yoparty Sen att min koppling höll hela dagen var ännu roligare.

Dragracing

Nu fick man tillbaka sommarkänslan härligt:yoparty

Ännu en toppfilm av Abloy :tummenupp stress Jocke var naturligtvis med på ett hörn med sin röda R6.a

Välkommen 2007

//Lars

tack så mycket för att du lättat upp hösten lite! Var roligt att se! har beslutat mig för att prova på "riktigt" nästa sommar. Måste fixa hojen lite bara =0)

Carro_1000R skrev:
2563072 tack så mycket för att du lättat upp hösten lite! Var roligt att se! har beslutat mig för att prova på "riktigt" nästa sommar. Måste fixa hojen lite bara =0)

Roligt att du ska fortsätta, det såg riktigt bra ut när du körde så det kommer nog att gå fort på strippen för dig:yoparty Lycka till:tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti