Dr 650 R motardfälgar

Wheeli

Ny medlem
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
Suzuki DR 650R
våren 06 närmar sig snabbt, vill därför byta vinterdäcken till motardhjul, men vet inte vilka som passar mellan de olika hojmärkena. Är det någon som vet vilka motardhjul jag kan sätta på min DR 650 R -93 för att kunna få lite sjyssta knäskrap till våren.

Och har ni något att sälja :)

Tacksam för svar

Wheeli skrev:
våren 06 närmar sig snabbt, vill därför byta vinterdäcken till motardhjul, men vet inte vilka som passar mellan de olika hojmärkena. Är det någon som vet vilka motardhjul jag kan sätta på min DR 650 R -93 för att kunna få lite sjyssta knäskrap till våren.

Tacksam för svar
passa rakt av vet jag inte men det går ju att byta fästen för bromsok och annat på din så kan du anpassa vilka fälgar som helst! håller på att göra det på min crm nu och det är inte så väldigt svårt, men det är klart man behöver känna någon som kan hantera metall och svarva och shit.(eller kunna det själv)

Wheeli skrev:

Tacksam för svar

Kanske inte som passar direkt, men som CRMaeger säger så går det att fixa
till så att hjulen passar med lite pillande. Har fixat motardhjul till min KLR, och
det är KTM's motardfälgar jag använt. Så med lite kunskaper och vilja så går
det att fixa till :)

CRMaeger skrev:
passa rakt av vet jag inte men det går ju att byta fästen för bromsok och annat på din så kan du anpassa vilka fälgar som helst! håller på att göra det på min crm nu och det är inte så väldigt svårt, men det är klart man behöver känna någon som kan hantera metall och svarva och shit.(eller kunna det själv)
mmm och grymma motard fälgar har du också :yoparty , kasta gärna upp bilder när du fått på dem :tummenupp

Billson skrev:
mmm och grymma motard fälgar har du också :yoparty , kasta gärna upp bilder när du fått på dem :tummenupp
jag har fått dem och tagit bilder, men har dem inte på denna dator så imorgon kommer de upp! Det lovar jag, de passar jävligt bra, ska kanske lacka om hojen nu också för att få allting att passa bra! Än en gång, tack för tipset!

Back