Eeeh, vet inte riktigt var jag ska börja så rabblar lite:
Har (försäkrings)funderingar på att sälja (om det går...) VFR:en och kanske istället köpa en liten(?) offroad för kortare transporter, lära mig sladda lite på (wheelies?) och kunna köra lite i vinter med. Att inte behöva sälja sig på gatan om man skulle tappa den i backen från en decimeter är ett inte helt oviktigt skäl oxå.
Vill ha en driftsäker (läs: "mek-fri"), självgående, stabil, pålitlig, skitsnygg (
) och hållbar maskin som kan vara lagom att börja dratta på ändan med. Hade fått för mig att de 2 i rubriken kanske kunde vara ok? Vad ska man ge för sig dessa från början på 90-talet? Eller ska jag tänka om helt och kolla in de lite större? Vilken av de nämnda gäller?
Finns det någon gyllene medelväg vad gäller däck, lite asfalt (mest) och lite av det lösare slaget eller "måste" man ha fler uppsättningar? LV-reg ett måste tror jag...?
Pallar man 90 en kortare bit utan att blåsa bort? GÖR en, säg, DR 90 överhuvudtaget? Annat man bör tänka på?
Frågar man inget får man inget veta så ge mig allt ni orkar och har!
Har (försäkrings)funderingar på att sälja (om det går...) VFR:en och kanske istället köpa en liten(?) offroad för kortare transporter, lära mig sladda lite på (wheelies?) och kunna köra lite i vinter med. Att inte behöva sälja sig på gatan om man skulle tappa den i backen från en decimeter är ett inte helt oviktigt skäl oxå.
Vill ha en driftsäker (läs: "mek-fri"), självgående, stabil, pålitlig, skitsnygg (

Finns det någon gyllene medelväg vad gäller däck, lite asfalt (mest) och lite av det lösare slaget eller "måste" man ha fler uppsättningar? LV-reg ett måste tror jag...?
Pallar man 90 en kortare bit utan att blåsa bort? GÖR en, säg, DR 90 överhuvudtaget? Annat man bör tänka på?
Frågar man inget får man inget veta så ge mig allt ni orkar och har!
