Drömscenarion i MotoGP 2008 för SH?

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date

sandstream

Guest
Vilka fullt tänkbara scenarion tror du kan generera flest heta diskussioner i racingforumet under MotoGP-säsongen 2008?

Här följer ett par som jag tror skulle få det att hetta till rejält utan inbördes ordning :D

1. Hayden vinner totalen

2. Rykten om att Biaggi är på väg tillbaka till 2009

3. Hayden torpederar VM-ledande Butter i ett av de sista racen

4. Rossi placerar sig sämre i totalen än sin teamkollega Lorenzo

Skitsamma hur det går,för nog borde vi kunna älta säsongen 2006 något år till åtminstone?

forts. på sandis lista:

5. Rossi surar ur när det inte går så bra och hamnar efter Hayden i tabellen!

6. Lorenzo och Toseland gör upp om titeln! :)

7. John McGuinness gör ett inhopp som wildcard i en tävling och spöar skiten ur alla! (för han kan ju köra hoj "på riktigt" utan TC och massa bjäfs ;))

8. De Puniet tar titeln!

osv...

Skitsamma hur det går,för nog borde vi kunna älta säsongen 2006 något år till åtminstone?

KLockren kommentar! :tummenupp

Last edited:
9: Biaggi kör en tävling och vinner

10: Biaggi kör en tävling och kommer näst sist

11: Värst, Biaggi kör en tävling och kommer tvåa :D

björn

Last edited:
Biaggi får ett wildcard på Mugello. Har tredje kvaltid och placerar sig direkt i tätklungan om 4-5 man. När han kör ut på sista varvet har han legat först 6 varv och har Stoner en hojlängd bakom sig. Stoner slipstreamar förbi längs start- och målrakan och tar täten in i första kurvan. Fyra ytterligare byten av ledare sker under sista varvet och när sista chansen att ta täten inför start- och målrakan uppenbarar sig gör Biaggi en likadan manöver som på Philip Island när han skulle köra om Nieto - med samma resultat.

Att älta:

Är Biaggi en klant eller en hjälte?

* Rossi säger att "om han ändå bara fått köra på Dunlops"

* Det blir klart att Anderstorp får ett GP 2009

oändliga möjligheter känner jag.

Att älta:

Är Biaggi en klant eller en hjälte?
OK. jag börjar: Det ena utesluter väl inte det andra? ;)

Last edited:
* Sandstream får provköra en hoj med fullt påslagen TC och varvar trots det 28 sekunder långsammare än sista man på racet dagen innan. Vad betyder det? Är TC effektivt eller inte? Är sandis så sopig som man misstänker? :D

* Fredde W får ett wild card på en Aprilia 250 och vinner.

* Sandstream får provköra en hoj med fullt påslagen TC och varvar trots det 28 sekunder långsammare än sista man på racet dagen innan. Vad betyder det? Är TC effektivt eller inte? Är sandis så sopig som man misstänker? :D
Jag tror mest på det sist nämnda.

Kom på en till:
Biaggi får ett wildcard för Ducati. Han kör som en kratta och slutar som siste Ducati. Det var självklart inte hans fel så han slänger hojen, sin vana trogen, i depåboxen, skriker om skithoj för att sedan traska över till Butters box och ger honom low-kick som träffar Butter högst upp på huvudet.

Jag skulle gärna vilja se lite mer tjafs mellan förare i depån, på presskonferenser mm. Mellan vilka spelar inte så stor roll, men jag skulle tro att Lorenzo kommer att vara inblandad på något sätt. :rolleyes:

Jag skulle gärna vilja se lite mer tjafs mellan förare i depån, på presskonferenser mm. Mellan vilka spelar inte så stor roll, men jag skulle tro att Lorenzo kommer att vara inblandad på något sätt. :rolleyes:
Du och NyTeknik kanske ska fila på en MotoGP-dokusåpa, han lägger stor vikt vid vad förarna gör vid sidan om banan och hur de ser ut :tungan

Inga problem ge ett Wildcard till Anthony Gobert så skall du få se på såpa som skulle göra vilken bigbrother producent som helst grön av avund.

De enda coola grejerna han har gjort i mina ögon är racet på Assen 2006, samt att han 2007 på Sachsenring gick haltande a la hiphop med feta brallor, vita sneakers, walkman, solbrillor, tuggade tuggumi och hade kapsylen på sned.
Sorry Sandström om det var något från GP-depån, men så är det ibland även om det sticks i ögonen på dig.

Keep de facking bok! :mad:

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back