2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"

Vad är det konstigaste, roligaste, knäppaste etc ni har drömt?.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
swedie det här är ju värre än mavves trådarTofast4Hjo skrev:Jag har alltid drömt en massa konstiga drömmar, har bl a drömt att jag har varit ett snällt passagerarplan som flög chaterturister till något varmt land då jag plötsligt förvandlades till ett elakt amerikanskt (?) stridsflygplan och sköt ner alla "snälla" plan, kraschade sedan och blev en krypskytt.
![]()
I natt var jag en varg som åt söta små kaniner och sprang över fjällen med mina kompisar.
anja skrev:ojoj, detdär kanske du borde kolla upp. låter som något allvarligt fel.
Swedie skrev:jag drömde att jag blev körd i arslet av en krycka. Hur kul är det?
Swedie skrev:jag drömde att jag blev körd i arslet av en krycka. Hur kul är det?
Tofast4Hjo skrev:Jag har alltid drömt en massa konstiga drömmar, har bl a drömt att jag har varit ett snällt passagerarplan som flög chaterturister till något varmt land då jag plötsligt förvandlades till ett elakt amerikanskt (?) stridsflygplan och sköt ner alla "snälla" plan, kraschade sedan och blev en krypskytt.
![]()
jag vet precis vad det är: Att visst e du snäll o så bland folk, men att du egentligen är en ulv i fårkläder och egentligen ogillar ganska många som du gör dig till för i vanliga fall. Vidare så önskar du att du kunde säga emot i vanliga fall istället för att bara ta emot skit.Tofast4Hjo skrev:Jag har alltid drömt en massa konstiga drömmar, har bl a drömt att jag har varit ett snällt passagerarplan som flög chaterturister till något varmt land då jag plötsligt förvandlades till ett elakt amerikanskt (?) stridsflygplan och sköt ner alla "snälla" plan, kraschade sedan och blev en krypskytt.
![]()
print_screen skrev:Vad säger din psykolog om saken???![]()
tja det märks att du e tjej iafTofast4Hjo skrev:Har ni hört citatet "jag är bara snäll när jag sover". Tofast4some har skaffat en massa skräckfilmer, och själv gillar jag flygfilmer, flygets fart representerar väl motorcykeln![]()
Swedie skrev:Skitjobbigt att sova med en mongo fot.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |