Donington MotoGP - Biljetter?

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Tänkte eventuellt dra till Donington på MotoGP om två veckor. Verkar inte gå att fixa biljetter på internet (man skickar bara med post inom UK). Någon som har erfarenhet av detta? Hur fixar man biljetter smidigast? Transport till banan från Birmingham? Please help us.....

Var där ifjol, ringde dit o bokade biljetter o sen löste ut dom på plats (inga problem)
Var först i London några dagar, tog sedan en hyrbil dit, men det går både buss o tåg från Birmingham till Donington så det är ett mindre problem.

Honda forever skrev:
Var där ifjol, ringde dit o bokade biljetter o sen löste ut dom på plats (inga problem)
Var först i London några dagar, tog sedan en hyrbil dit, men det går både buss o tåg från Birmingham till Donington så det är ett mindre problem.
OK, verkar ju lysande, tack!

Biljetter

valmers skrev:
Tänkte eventuellt dra till Donington på MotoGP om två veckor. Verkar inte gå att fixa biljetter på internet (man skickar bara med post inom UK). Någon som har erfarenhet av detta? Hur fixar man biljetter smidigast? Transport till banan från Birmingham? Please help us.....

Jag ska också dit.
Biljetterna beställde jag på
http://www.ticketmaster.co.uk/artist/941841?tm_link=tm_home_g3&hot_ticket_brand=home
och får sen hämta ut dom vid Coppice Tower vid banan.

Valmers.....

lägg dina surt sparade pengar på en tripp till MO i rana istället! bara tanken att se Freppa i skinnställ måste få dig att få gåshud! :D

nä! ERF det är modellen! se riktiga män o riktifa hojjar slita i sitt anletes svett, det är grejjer det! ja bjuder på depå pass!!! :tummenupp

mvh: TF depåslavshoreboss Evil racing!

gamle svarten skrev:
Valmers.....

lägg dina surt sparade pengar på en tripp till MO i rana istället! bara tanken att se Freppa i skinnställ måste få dig att få gåshud! :D

nä! ERF det är modellen! se riktiga män o riktifa hojjar slita i sitt anletes svett, det är grejjer det! ja bjuder på depå pass!!! :tummenupp

mvh: TF depåslavshoreboss Evil racing!
Electrical problems.

Biljetter

valmers skrev:
Hur valde du för att få hämta ut dem vid banan? Ser ju ut som om man måste välja postleverans?

Jag valde att få dom per post, men det kom ett senare meddelande att alla "over seas tickets" skulle hämtas ut vid Coppice Tower. Dom trycker ju inga biljetter förrän tidigast 10 dagar före tävlingen så dom räknar väl med att dom inte hinner fram via post.

vad kostar en hyrbil egentligen? Finns det någon pack här från SH som ska dit som jag kan få mygla mig in hos? Vill gääärna åka =)

Kan någon här fixa depåbiljetter? :) Vore sketballt.
Sitter här o väljer flyg.

Ska jag åka dit endast för söndagen?

Swedie skrev:
Kan någon här fixa depåbiljetter? :) Vore sketballt.
Sitter här o väljer flyg.

Ska jag åka dit endast för söndagen?

Hör med just cajback och mårtensson, de är ju på plats(och finns på forumet då och då). Det är hårdvaluta, men kan säkert "lånas" en stund för att ta en titt i depån.

oFFkeFF skrev:
Hör med just cajback och mårtensson, de är ju på plats(och finns på forumet då och då). Det är hårdvaluta, men kan säkert "lånas" en stund för att ta en titt i depån.
ja vore ju schyst. Finns det nummer att få som det går att nå dom på. Dom kanske vet vem jag är o kan spela snäll ett litet tag. :)

Jag anländer 11:20 den 23e. Finns det någon att åka med från Louton till Donington?
Annars hyr jag bil o sover i den. :) Har jag inget svårt för. Kan vara lite roligt. hähä

Fyller på med lite information till övriga. Det är som niklasSWE säger att man ska hämta ut sina biljetter på plats. Ringde just ticketmaster.co.uk.

Jahopp. ska vi svenskar som åker dit mötas upp någonstans?

Vi kanske blir fler svennar på plats! Pålle kollar upp för oss två om det är möjligt!

Tror inte att de (Niclas och Andreas) är så sugna på att dela/låna ut depåbiljetter. Det är inte SM på Knudan det handlar om... :D

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back