Dom 10 första inom 3 sek...

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Ett av tidernas bästa motorcykelrace, helt klart. Fruktansvärt tight racing, massa omkörningar & fler ledarbyten än vad GP mäktar med på en hel säsong :tummenupp

World SuperSport från Assen 2008 är det jag pratar om. Många har säkert sätt det innan men för alla er andra kommer här 45min motorcykelunderhållning som man sent ska glömma.

Inte den snabbaste nedladdningen, men jag hitta den på nätet :rolleyes:
Download: Klicka nere till höger.

Har inte sett denna tidigare, vilket race... Fantastiskt att se såna täta fighter och utan avkörningar dessutom :tummenupp

laddar hem i 140k, ska bli kul att se, Vi borde ha en tråd med race som är mycket sevärda!

:tummenupp

Fantastiskt race! Helt klart en av de bästa racen jag har sett, väl värt att vänta på den långsamma nedladdningen.

Leta upp GP 500 från Philip Island 2001. De nio första var inom 3 sekunder och alla nio ledde loppet under någon del av racet. Helt grymt lopp.

Leta upp GP 500 från Philip Island 2001. De nio första var inom 3 sekunder och alla nio ledde loppet under någon del av racet. Helt grymt lopp.
Kollade racet i går kväll. Inte lika spännande som när man såg det live men helt klart ett av de bättre loppen.

Vill inte märka ord men inte ledde väl alla nio någon gång under loppet?
Det var en massa ledarbyten men jag fick det till 5-6 st (Rossi, Barros, Haga, Biagi och Capirossi).

Det var kul att se skillnaden mot dagens race.
De gjorde mycket mer misstag på den tiden och det kändes som att alla var lite tuffare mot varandra. När Barros och Rossi gick ihop i 300 km/h på rakan höll jag på att sätta hjärtat i halsgropen.

Vad var det som hände Caldalora (var det så han hette) i depån?
Helt plötsligt låg han där och sen hade han stödkrage :näsblod

Nåja, helt klart ett race värt att se :)

Jag kom ihåg det som att alla nio ledde vid någon tidpunkt men så var det kanske inte. Måste kika på racet igen, kommer bara ihåg att jag satt som på nålar hela racet. Helt :)

Superbike finalen 2002 Bayliss vann och ledde hela första delen av säsongen, Edwards hela andra och allt avgörs i ett stenhårt sista race! Måste vara bästa någonsin!
Senaste BSB race 1 o 2 är riktigt grymt också, skall se heat 3 i kväll.

Här är en R-U länk till Philip Island 2001 för er som inte sett det.

Kan ingen ge mig en invitekode. PI -01 är ett av de bästa race genom tiderna. Hade det på VHS i många år tills nån av ungarna spelade in bolibompa eller nåt över det. Brukade plocka fram det på vintrarna och njuta.

Australien 2001 gick just på Viasat motor.

gaddam!

Det är faktiskt helt oklart varför de överhuvudtaget fortsatte med MC-rejsing efter det rejset, att toppa det verkar svårt och nu för tiden..... Nä, det är inte (ser inte lika) hardcore ut, så är det!

jag har några invites kvar!
Pm'a vad ni har för uppkoppling och hur mycket ni bryr er om ratio!

(detta pga jag kan åka ur om inte dem som får ratio sköter sig : (

jag har några invites kvar!
Pm'a vad ni har för uppkoppling och hur mycket ni bryr er om ratio!

(detta pga jag kan åka ur om inte dem som får ratio sköter sig : (

gäller inte kolla Mailet du fick igår från R.U efter som det krävs invite iaf så har dom tagit bort det missgynnar alla med vanlig Adls allså 1 m/bit upp bara

vet inte om den här koden funkar

804yup8w1l535pg66AKD någon kan ju prova

Last edited:
ska bli grymt att se, sitter å FETtankar med "sveriges snabbaste mobila bredband" från 3.
19,6kb/sek, klart om ca 9 timmar bara..

gäller inte kolla Mailet du fick igår från R.U efter som det krävs invite iaf så har dom tagit bort det missgynnar alla med vanlig Adls allså 1 m/bit upp bara

vet inte om den här koden funkar

804yup8w1l535pg66AKD någon kan ju prova

Ofan där ser man! Det är ju bra tankar där!

Tankade ner SS racet, satan i gatan vad dom kör!! Det är som att beskåda ett väl genomfört dansnummer, med den snyggaste och mest avancerade koreografin någonsin!

För att få tipsa om ett annat bra assen race, race 2, Assen 2004 WSBK. Chris Vermuelen kör om Toseland, PÅ CURBSEN, TVÅ GGR!! Ser overkligt ut! Bra rac för övrigt :tummenupp

Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup