Diskreta sido blinkers..lite greggs över dem kanske!

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Har spanat lite på olika bilars sido blinkers,om man nu vill bygga o styla om lite.
Vill man ha ett par diskreta blinkers inbakade i kåprona(kan dock inte garantera hur tydligt de syns vid användandet) så kan man ju kolla på Skoda bilarnas små diskreta,lite smått fyrkantiga förvisso men kan nog bli rätt snyggt om man bakar in dem.Man kan ju snickra till det lite så det blir typs som Greggs blinkers man kan köpa,förmodligen blir det billigare med Skodas men kräver nog lite motstånd o sånt i kabelhärvan när man ska koppla in dem.
Bara en ide o ett tips!

Montera in dem i parkeringsljusets infästning så sticker det inte ut alls.

R1 racer skrev:
Har spanat lite på olika bilars sido blinkers,om man nu vill bygga o styla om lite.
Vill man ha ett par diskreta blinkers inbakade i kåprona(kan dock inte garantera hur tydligt de syns vid användandet) så kan man ju kolla på Skoda bilarnas små diskreta,lite smått fyrkantiga förvisso men kan nog bli rätt snyggt om man bakar in dem.Man kan ju snickra till det lite så det blir typs som Greggs blinkers man kan köpa,förmodligen blir det billigare med Skodas men kräver nog lite motstånd o sånt i kabelhärvan när man ska koppla in dem.
Bara en ide o ett tips!

Varför inte köpa blinkers från Greggs direkt ? Iofs dyra men oj så skarpa... kvaliten är det inge fel på heller.... jag var först med dem i Sverige på -02an,,, har dessutom inkopplat i positionsljusen, så det blinkar i alla 3 (bak, fram och position) samtidigt.

Det fungerar förresten inge bra att koppla in blinkersena till positionsljusen på R1or 98 tom 01 för positionsljusen sitter inte lika tydligt placerade som på -02 och frammåt.

/Mattiaz

Kolla in på www.scooter-attack.com det är i och för sig en tysk sida med scooterdelar men det finns lite coola blinkers , både vanliga och infällda , finns med blått glas, vilket jag tycker e coolt :)

när ja hade eu-scooter beställde jag vita glas, trimm mm därifrån mot postförskott :)

Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R