Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bo$ken skrev:Annars kan man göra som jag gjorde....e-märkt diodlampa från mitonga racing.
Du skulle hatt en -02 el.-03 for da kunne du kjøpt dette råe settet! Glemte linken...Slik!!bjwik skrev:Finns det nån som har ett bra förslag för att få dit ett snyggt bakljus på en retta
Varför betala pengar för ett bakljuse som är fulare än orginal?R1 Mannen skrev:Hade mer tänkt mig det här..
http://www.shopserv3.com/Merchant2/graphics/00000001/9899r1_t.jpg
Skall fixa bättre bild...sanningen är att jag använda originalstänkflärpen(densista megafula biten med reflexen på) som ingen har på sin retta och vände den oppochner efter att ha karvat ut allt i kutsen (sista biten) blev det faktiskt bra men framför allt billigt..Wiseguy skrev:Du har inte en lite bättre bild på din lampa & undertail ?
Är det en hemmagjord undertail ?
Swedie skrev:Jag har ett sånt där VFX bakljus liggandes... behöver det inte... om nån har en 02a och vill ha ett flashade baklyse så säg till.
Swedie skrev:du har inte LED baklysen original på din R1 vad jag vet.... ???
Swedie skrev:Du måste sätta dig ner isåfall och klura ut exakt vad alla LED dioder gör för att få allting rätt... om du vill, får du ju köpa. Det kommer förresten utan själva plastglaset, för jag behöver det. (du har ändå ingen nytta av det). (samt 02 R1an har ju annan form på lyset).
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen
Nya Panigale V4 R har senas... |
![]() |
Vilken otrolig comeback!
Spanjoren Marc Marquez full... |
![]() |
Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats
Ända sedan INDIAN MOTORCYCL... |