Din sko ligger på motorvägen

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Du som öste järnet med din Er6, eller Versy eller vad det nu var, på Norrtäljevägen kl 08:45 i morse: När du drog ur tvåans växel och nådde den svindlande hastigheten om cirkus 70 km/h så ramlade din jumpasko ur din väska. Samtidigt fladdrade dina MQ-braller så hårt i vinden att dina ludna ben såg riktigt vassa ut mot H&M-strumpan och Ecco-skon. :yoparty

För övrigt skrattade jag hela vägen till Ålkistan. :lol

Faktumet att du spanade in føraren mer æn bågen gør mig lite bekymrad Markus :rofl

Det var liksom svårt att undvika men jag är ingen bøg. :mattias
Killen klämde sig in mellan bilarna med sin tjej-bajk och stod och gnydde med sin lilla lilla motor för att mata på helvete och tappa träningsskon, körde nästan över den f.ö. Ska faktiskt hem nu och funderar på att plocka upp dojan om jag ser den. :gnissla

Du är lite avis eller hur?

Faktiskt inte så värst, jag har ballare hoj, skor, strumpor, ben och dessutom har jag endast kompletta skouppsättningar och skulle aldrig träna i Ecco City. :fakta

Last edited:
Det var liksom svårt att undvika men jag är ingen bøg. :mattias
Killen klämde sig in mellan bilarna med sin tjej-bajk och stod och gnydde med sin lilla lilla motor för att mata på helvete och tappa träningsskon, körde nästan över den f.ö. Ska faktiskt hem nu och funderar på att plocka upp dojan om jag ser den. :gnissla

Faktiskt inte så värst, jag har ballare hoj, skor, strumpor, ben och dessutom har jag endast kompletta skouppsättningar och skulle aldrig träna i Ecco City. :fakta

Döh! Tjej-bajk!? Nu blir jag faktiskt förnärmad. *ironisk med tillgjord "tjejröst"*
Men visst är R1 en ball hoj. Eller förlåt mig, R1 var en ball hoj anno 1999. :hihi

håller med om att R1:an både är en fjollhoj och en symaskin.

Mackan. Det måste ändå kännas fint och högtidligt att få dela ännu en upplevelse med din store idol: Lurviga män som kastar sina skor på en. :D

Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...