Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ska du serva hos märkesfirma så är det Din MC eller AVA MC som gäller, MC-varuhuset har bara Yamaha och Honda.
Nja, inte på service-sidan, och det är många år sedan jag var där, men senast jag var där lämnade jag grejerna jag skulle ha på disken eftersom ingen orkade ta betalt...Tack för svar! När jag Googlade fick jag intrycket att även MC-Varuhuset hade Suzuki? Hur som.
Har du någon erfarenhet av Din MC möjligtvis? AVA MC tror jag nog inte att det blir tal om.
Jag servade min 750 -08 så länge jag hade den på DinMc. De gjorde bra jobb på den. Prismässigt har jag inte koll men det har varit OK. Lelle m fl har skruvat hoj åt mig i 20 år så.... Ava har flyttat till Gustavsberg vilket är längre än till Rotebro(DinMc) för mig.
Servade min 701 på AVA.
Jag har inget ont att säga om hur jag blev behandlad som kund. När IT-strul som inte var deras fel försenade hämtning av hojen med ett dygn så bytte de bromsvätska utan kostnad och bjöd på hemtransport av hojen. Jag fick dessutom välja vilken tid på dagen och de höll tiden perfekt.
Tack vare deras flytt så kommer jag sannolikt inte handla av dem mer. Men MC-varuhuset flyttar ju till AVAs gamla lokaler så nu blir jag kund hos dem istället. Hoppas Olow jobbar kvar, bättre hjälp har jag aldrig fått med kläder och hjälm.
10 år gammal GSX-R 750 då är det viktigare att den som servar vet vad de sysslar med än att det står "Suzuki" på skylten utanför...
Tack! Kanske frågar efter Lelle (kan man göra så längre?). Priset är ointressant - önskar ett noggrant och bra arbete, priset är knappt sekundärt.
Jag har en hel del dålig erfarenhet av AVA MC, och det tar emot att ompröva men är relativt öppen för det. Pris och läge (inom länet) är ointressant. Är de noggranna med servicen (och annat man önskar göra)?
Tack! Kanske frågar efter Lelle (kan man göra så längre?). Priset är ointressant - önskar ett noggrant och bra arbete, priset är knappt sekundärt.
http://www.orby-mc.se/verkstad/
Örby Mc i Västberga hade många positiva erfarenheter av sist jag läste en serva-hojen-tråd. Gäller det fortfarande?
Jag väljer mellan dem och Mc-Varuhuset i vår när TDMen ska få ventilspelen kollade.
Du menar nog Uffe, han är kanon, jag har jobbat där.Servade min ER6a där sista gången (var nog 2016) och tyckte det kändes vettigt. Han jag pratade med är lite kärv men trevlig (konstig kombination, jag vet men det var så det kändes)
Det går att fråga efter honom. Dock tror jag han är ngn form av "verkstadschef" på DinMc.
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |