Dillallergi

• Thread starter Thread starter ATW
  • Start date Start date

ATW

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Honda, Hornet 900
Tja!
Tänkte jag skulle ventilera min Dillallergi, och kolla om nån annan har det och om det finns nåt botemedel...

Jag gillar ju kräftor och då får man ju i sig en del dill också, mina symtom är att när jag vaknar dagen efter en fin kräftskiva har jag en jävla huvudvärk kombinerat med ett visst mått av illamående... :confused:

vad ska jag göra?

Last edited:
TOBO skrev:
Tja!
Tänkte jag skulle ventilera min Dillallergi, och kolla om nån annan har det och om det finns nåt botemedel...

Jag gillar ju kräftor och då får man ju i sig en del dill också, mina symtom är att när jag vaknar dagen efter en fin kräftskiva har jag en jävla huvudvärk kombinerat med ett visst mått av illamående... :confused:

vad ska jag göra?

Jag har också märkt likadant, speciellt efter Aalborg Dillakvavit... :rofl

Mina symptom innefattas även av en riktigt dålig mage, tillsammans med en andedräkt som kan fälla träd.

Kan ju 9inte säga att Henkel Tronker är min bästa vän, efter 40cl renat, ett lock öl o 3 flaskor Henkel så lovar jag att jag hade baksmälla, plus att jag skakade fan, helt sjukt, sen så sa dom att jag hade knullat massa brudar oxo, o det e ju självaste fan att man inte kommer ihåg det bara:(

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back