Digitala mätare...behöver tips/hjälp/info!!

Greenrider

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2006
Hoj
Husqvarna 570rr Motard
Tjena!

Behöver all hjälp och info jag kan få. Tänker byta ut mina mätare på min motard (Husky 570rr -03). Har hittat denna som verkar himla smidig,snygg å prisvärd...vad tror ni om den,är det något som skulle gå och monera på min motard.

http://www.twostroke.se/product.asp?product=14455

Hoppas på nån åsikt från nån som kanske är lite mer insatt än jag...uppskattar även tips om andra mätare,bara dom är beiktningsbar. Alltså den ska innehålla lampor för blinkers och lyse osv..

Hoppas på hjälp och tacksam för alla inlägg.

MVH!!

den såg inte dum ut! :tummenupp finns det indekatorlampor på den för lyse och blinkers?? Och kan den visa km/h?? :va

den såg inte dum ut! :tummenupp finns det indekatorlampor på den för lyse och blinkers?? Och kan den visa km/h?? :va

För att få indikatorlampor får du antingen bygga någe eget eller så kan du köpa deras färdiga panel till.
http://www.trailtechproducts.co.uk/acatalog/Motorcycle_Indicator_Dash.html

Japp, den visar km/h. Fullt programmerbar för enheter, hjulstorlek, varvtal för shiftlight, temp varning osv.

Har en sådan på min ena hoj och den e riktigt smutt och gedigen. Det märks att den är byggd för offroad marknaden. Koso's mätare och sensorer är oftast plastigare och smäckigare, har haft sådana innan. Dock har jag ej sett deras dirtbike modell i länken ovan samt att de är lite billigare än ex. Trailtech'n.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT