Det ni väntat på hela livet!!!!

Jag var nere på Akademibokhandeln precis, men de hade den inte. De tittade konstigt på mig när jag bad att få se Team Superbikes racerapport från Danmark. Är de inte auktoriserade återförsäljare? :va

McB skrev:
Jag var nere på Akademibokhandeln precis, men de hade den inte. De tittade konstigt på mig när jag bad att få se Team Superbikes racerapport från Danmark. Är de inte auktoriserade återförsäljare? :va

Nej! De suger fett! Han som äger akademibokhandeln stötte på min tjej förra sommaren så vi släpper inget publicerat eller opublicerat material till dem!!! Om du ser någon av våra rapporter hos dessa horribla svin så vill jag veta det...OMEDELBART!!!!

:mad:

XENOMORF skrev:
Nej! De suger fett! Han som äger akademibokhandeln stötte på min tjej förra sommaren så vi släpper inget publicerat eller opublicerat material till dem!!! Om du ser någon av våra rapporter hos dessa horribla svin så vill jag veta det...OMEDELBART!!!!

Jag ska hålla ögonen öppna.

XENOMORF skrev:

Ser jag honom smäller det direkct, jag bangar inte :mad:

gladh

edit: kanonrapport som vanligt :tummenupp

Last edited:
Riktigt fin rapport i vanlig ordning :tummenupp , hade kunnat ge ett set slicks för att få se rilles röv :arsele förbi svishandes, och dessutom missa avfarten :rofl

:tummenupp. Ja då fick man ju ett flin på läpparna i dag i allafall. Hadde hellre varit och tränat men buss jävulen är tok depp och startar inte. :4skrika

Mrlind skrev:
Riktigt fin rapport i vanlig ordning :tummenupp , hade kunnat ge ett set slicks för att få se rilles röv :arsele förbi svishandes, och dessutom missa avfarten :rofl

Funderade faktiskt på att vara beredda med kameran, men det var väl ingen som riktigt hade väntat sig att han skulle göra en sådan magnifik mooning.... synd nu i efterhand, men fy fan vad kul det var... hoppas nu att alla hjälper till och trackar honom för denna miss resten av säsongen!! :D

När han dessutom "dishade" en ölburk på lördagskvällen var stämningen på topp!!

Xeno ... skribenten..

Kul.... Kul.... tänk om du körde lika bra som du skriver...
:tummenupp

Kan bara instämma i hyllningskören...Mycket underhållande. Och det är väl inte hela världen att släppa förbi sig en Aprilia...han har ju säkert 60 hästar mindre effekt att hålla reda på....hur svårt kan det vara då...egentligen??? :rolleyes:

Gôtt att du har bytt till Suzuki :tummenupp

Förresten, varför bytte du egentligen, dög inte Yamaha R1 längre :confused:

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!