Det har hänt igen!

Hector

Skrubbar skinn
Gick med
27 Feb 2004
Hoj
RSV4 Factory
Jag har blivit förälskad! FAN! Den här gången var det inte ens meningen, satt som vanligt och kikade lite porr på blocket, så fann jag henne.
Kanske är ett 25e syndrom, jag vet inte. Det ända jag vet är att jag MÅSTE ha henne! :huvet

Take a look http://www.blocket.se/view/4424824.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0

Finns det någon som vet/har erfarenhet om/av en skönhet som denna?
(bilder framför allt)

/ En förälskad Martin

Machmud skrev:
Jag har blivit förälskad! FAN! Den här gången var det inte ens meningen, satt som vanligt och kikade lite porr på blocket, så fann jag henne.
Kanske är ett 25e syndrom, jag vet inte. Det ända jag vet är att jag MÅSTE ha henne! :huvet

(bilder framför allt)

/ En förälskad Martin

Jag hinner först!

Fräck båge! Ser den ut sådär orginal?
... måste ha varit inspirationskälla för Ducati på nittiotalet.

morlock skrev:

Nja, tror inte att den ser ut sådär original.. men vacker e hon! :)

Var nära att köpa en monster istället för TLRen, nu verkar dem känslorna komma tillbaka : )

Machmud skrev:
Nja, tror inte att den ser ut sådär original.. men vacker e hon! :)

Var nära att köpa en monster istället för TLRen, nu verkar dem känslorna komma tillbaka : )

Fan bilen har kostat så mycket pengar att laga nu så jag nästan måste sälja ninjan. Och enduron när den är klar. Måste byta ner mig till en billig hoj, problemet är att alla är så fula

Muskedunder skrev:
Fan bilen har kostat så mycket pengar att laga nu så jag nästan måste sälja ninjan. Och enduron när den är klar. Måste byta ner mig till en billig hoj, problemet är att alla är så fula

Ajfan : ( Själv har man haft tur med bilen, har varit billigt : )

Den där e inte ful? :P Men hon e Paxad ;)

Machmud skrev:
Ajfan : ( Själv har man haft tur med bilen, har varit billigt : )

Den där e inte ful? :P Men hon e Paxad ;)

Den är inte ful nej, det är just det. Vafän, du behöver inga fler hojar :rolleyes:

Såg att den fanns i Ängelholm... jag kan vara där om en halvtimme så jag kanske hinner först :tungan Lugn, jag ska inte köpa den, men fet var den :tummenupp

lahi skrev:
Såg att den fanns i Ängelholm... jag kan vara där om en halvtimme så jag kanske hinner först :tungan Lugn, jag ska inte köpa den, men fet var den :tummenupp

haha :)

Då borde du veta ( ungefär ) hur många mil det är till Stockholm från Ängelholm?

Muskedunder skrev:
Den är inte ful nej, det är just det. Vafän, du behöver inga fler hojar :rolleyes:

haha, nej jag gör ju inte de.... men blev knäsvag när jag hittade henne... o det var ju ingen miljoninversering heller :D

Riktigt fin caféracer faktiskt. Den där svingen ser ut att vara från denna sidan 90-talet tycker jag. :tummenupp

Machmud skrev:

(bilder framför allt)

/ En förälskad Martin

Wow, till och med så JAG blir kär. :kär
Och jag gillar ju inte ens caféräser-stilen.... :va

Machmud skrev:
haha :)

Då borde du veta ( ungefär ) hur många mil det är till Stockholm från Ängelholm?

Ja, ungefär 55 mil har jag för mig att det blev senast jag körde härifrån. Så det går fort att köra. Motorväg hela vägen också. Då kan du ju hämta den ikväll :tummenupp

morlock skrev:

Ser absolut inte ut så där original. Har nästan svårt att se vad som är original
kvar på hojen :)

Ser iaf annars ut som värsta gubbräsern med helsoffa och allt. Cromade skärmar och så. Är nog rätt trött i spisen men fin var den. Helt klart :tummenupp

Undrar om en XT 600 motor går i den där....bushoj :hihi

jag blir alltid lika imponerad när folk orkar lägga ner så mycket arbete på gamla 80talsbågar.
den här ombyggnaden var ju dessuton ovanligt lyckad, synd på motorn som sagt, hade det legat en 750 eller kanske 600 motor i den hade jag inte tvekat.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien