Det här ni!

Jag svimmar nästan bara av att läsa det :skrämd ! Henne vill man inte bli osams med.

holy shit!

det finns hårda tjejer asså.. först hon som åkte hoj ända in till tjernobyl å nu denna.. :hihi

Skulle tro att eftersom hon redan förlorat ett barn tidigare så tog modersinstinkten över och smärtan kunde uthärdas. Barnet skulle förmodligen inte klarat sig i 8 timmar till.

Det är ju något liknande de mödrarna man hört om som lyft bilar när deras barn fastnat under dessa och liknande. Dom känner inte smärtan utan tänker enbart på att rädda sitt barn.

RESPECT!! :yoparty
KVINNOR HAR HÖGRE SMÄRTRÖSKEL ÄN OSS MÄN....
FUCK RAMBO SOM SYR SIG SJÄLV.. :lol

Åh fy fasiken. Jag skulle varit livrädd, tänkt om man får infektion eller vad som helst. Att bara ta kniven och skära i magen *ryser*

Men hon hade väl ingen utväg och känslorna tog överhanden.
Skönt att båda klarade sig.

Pain is temporary, honor is forever..
Klyscha eller vad?

All heder åt den modiga mamman! :tummenupp

Det är inte så särdeles förutseende att befinna sig åtta timmar från närmaste sjukhus om man snart ska föda.. Jag undrar hur hon hade tänkt sig att det skulle gå till.

Förresten fick jag ett popupfönster med Pampersreklam.. Mysko.

URRninja skrev:
Det är inte så särdeles förutseende att befinna sig åtta timmar från närmaste sjukhus om man snart ska föda.. Jag undrar hur hon hade tänkt sig att det skulle gå till.

Förresten fick jag ett popupfönster med Pampersreklam.. Mysko.

Har du själv fött barn? Jag vet inte hur lätt det är att förutse att barnet skall komma om man får värkar o grejer. Man hör ju att folk tillomed får åka hem ibland för att det var falskalarm.

Det kanske är ett tecken URRNinja, det där med pampersreklamen..?
jag fick också ett sånt

Bikerbitch skrev:
Har du själv fött barn? Jag vet inte hur lätt det är att förutse att barnet skall komma om man får värkar o grejer. Man hör ju att folk tillomed får åka hem ibland för att det var falskalarm.

Det kanske är ett tecken URRNinja, det där med pampersreklamen..?
jag fick också ett sånt

Nix, inte en enda gång.. Men är man i slutet av graviditeten, och det får man ju hoppas att hon visste att hon var, så kan man kanske hålla sig liiite närmare civilisationen. Åtta timmar är ju galet lång tid i sammanhanget.

Hm.. du menar att vi.. eh :crash :D

URRninja skrev:
Nix, inte en enda gång.. Men är man i slutet av graviditeten, och det får man ju hoppas att hon visste att hon var, så kan man kanske hålla sig liiite närmare civilisationen. Åtta timmar är ju galet lång tid i sammanhanget.

Hm.. du menar att vi.. eh :crash :D

Jo, fast det kanske är svårt. Då måste man ju känna någon som bor i närheten.

Nä, du är alldeles för smart o klok för mig. Jag skulle bara känna mig liten o korkad :rolleyes:

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage