Det är så pinsamt lite

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Det är så lite som gör så mycket tid:

Tid avg speed
54.868 140.213
55.781 137.918
57.603 133.556

Öka ca:4 km/h i snitt så åker man helt plötsligt 55 tider det är ju egentligen bara att le åt det hela :3freak

björn

Så det betyder helt enkelt endast att du behöver gasa längre genom att bromsa senare, hålla högre fart genom att ha mer fart i kurvorna och mer gas ut ur korvorna. Sen är det ju fixat! No problems!

Swedie skrev:
2223272 Så det betyder helt enkelt endast att du behöver gasa längre genom att bromsa senare, hålla högre fart genom att ha mer fart i kurvorna och mer gas ut ur korvorna. Sen är det ju fixat! No problems!

Då är det ju en bit av en kaka.

björn.e skrev:
2223253 Det är så lite som gör så mycket tid:

Tid avg speed
54.868 140.213
55.781 137.918
57.603 133.556

Öka ca:4 km/h i snitt så åker man helt plötsligt 55 tider det är ju egentligen bara att le åt det hela :3freak

björn
Skulle inte du sälja bajken och lägga ner den här tråkiga sporten som bara kostar pengar?

:D

björn.e skrev:
2223253 Det är så lite som gör så mycket tid:

Tid avg speed
54.868 140.213
55.781 137.918
57.603 133.556

björn

minska ca: 3km/h i snitt så åker du plötsligt 59 tider :hihi

Gustav O skrev:
2224053 Har vi hört den förut?

Den här gången finns risken att det blir verklighet också, är inte min hoj igång efter helgen så är det inte omöjligt att björn.e blir av med sin Honda med mig som köpare...

Vill ju ha/köra en Honda...

Strandelin skrev:
2224545 Den här gången finns risken att det blir verklighet också, är inte min hoj igång efter helgen så är det inte omöjligt att björn.e blir av med sin Honda med mig som köpare...

Weee :) Kom och köp :banana

björn

Det var nån svensk sprinter för nått år sedan som i Sportnytt argumenterade för att han snart skulle vara i världsklass på 100m.
Han behövde bara ta liiite längre steg och med liiite högre frekvens så..

Man även uttrycka det så att han måste springa fortare..

Han har inte visat sig i världseliten hittills trots sin geniala insikt.

Strandelin skrev:
2224545 Den här gången finns risken att det blir verklighet också, är inte min hoj igång efter helgen så är det inte omöjligt att björn.e blir av med sin Honda med mig som köpare...

LÅT BLI DEN CYKELN!!! :fatta! GE HONOM INTE DEN URSÄKTEN VI KOMMER FÅ HÖRA HELA SOMMAREN ANNARS:
-Jag hade kört ifrån er om jag bara hade haft kvar min hoj!!! :tuttar

Enda chansen du kan få tillstånd att köpa denna cykel är om han skriftligen kan bevisa att pengarna går till en ny hoj inom ramen av 12 timmar och att du dessutom får ett kontrakt där det står att han på denna nya hoj skall genomföra resten av tävlingarna som går i år. :fakta

Pelle B skrev:
2224709 LÅT BLI DEN CYKELN!!! :fatta! GE HONOM INTE DEN URSÄKTEN VI KOMMER FÅ HÖRA HELA SOMMAREN ANNARS:

Enda chansen du kan få tillstånd att köpa denna cykel är om han skriftligen kan bevisa att pengarna går till en ny hoj inom ramen av 12 timmar och att du dessutom får ett kontrakt där det står att han på denna nya hoj skall genomföra resten av tävlingarna som går i år. :fakta

:rofl Helvete är jag så förutsägbar

björn

Pelle B skrev:
2224709 LÅT BLI DEN CYKELN!!! :fatta! GE HONOM INTE DEN URSÄKTEN VI KOMMER FÅ HÖRA HELA SOMMAREN ANNARS:

:skrämd
Jisses, OK lugn å fin nu, jag låter bli hojjen.

Tyvärr björn.e, vågar inte köpa din hoj, sen är ju min hoj nästan igång igen, saknas bara kylvätska, olja/filter samt att klämma ihop ett par elkontakter. Eventuellt en bänkkörning för att motorn ska gå riktigt bra => tillbaka på banan innan oktober iaf.

Strandelin skrev:
2230031 :skrämd
Jisses, OK lugn å fin nu, jag låter bli hojjen.

Tyvärr björn.e, vågar inte köpa din hoj, sen är ju min hoj nästan igång igen, saknas bara kylvätska, olja/filter samt att klämma ihop ett par elkontakter. Eventuellt en bänkkörning för att motorn ska gå riktigt bra => tillbaka på banan innan oktober iaf.
vad har du gjort?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...