Svanen
Psykos Pilot
Jag köpte hojen för nån månad sen och har kört ca. 30-40 mil med den.
Har inget körkort så jag tar det lilla lugna!
1. Min hjälm plus ett par Okley googles har blivit stulna, värde ca. 3500kr sammanlagt.
2. Båda mina bakblinkers har någon brytit av, måttligt roligt.
Fixade dock nya utan problem men va fan..
3. Jag skulle åka iväg lite lugnt, min flickvän står och glor.
Hon blir förbannad när jag kör på bakhjulet så jag tänkte att det skulle bli perfekt med bakhjulsåkning.
Tänkte bara lyfta lite lätt, men vad fan händer?
JO, jag fastnar med handsken i nån skitsak så att gasen blev mer eller mindre hängd på fullgas.
Resten kan ni räkna ut själva.
4. Min lilla bakhjulsåkning slutade med att bakskämen smälte lite längst ute på "tippen" OCH den sprillans nya blinkersen som satt vänster bak, den är inte så ny längre. Den är död, balsamerad och begravd.
4. Jag missade en körlektion, datumet på min mobil gick en dag före.
Måttligt road när körläraren ringer och undrar om jag hade tänkt och komma någon gång.
Vad gör jag för fel?
Jag kelar med hojen varenda dag och ber till guden Aprilia.
Helvete vad förbannad man kan bli..
Har inget körkort så jag tar det lilla lugna!
1. Min hjälm plus ett par Okley googles har blivit stulna, värde ca. 3500kr sammanlagt.
2. Båda mina bakblinkers har någon brytit av, måttligt roligt.
Fixade dock nya utan problem men va fan..
3. Jag skulle åka iväg lite lugnt, min flickvän står och glor.
Hon blir förbannad när jag kör på bakhjulet så jag tänkte att det skulle bli perfekt med bakhjulsåkning.
Tänkte bara lyfta lite lätt, men vad fan händer?
JO, jag fastnar med handsken i nån skitsak så att gasen blev mer eller mindre hängd på fullgas.
Resten kan ni räkna ut själva.
4. Min lilla bakhjulsåkning slutade med att bakskämen smälte lite längst ute på "tippen" OCH den sprillans nya blinkersen som satt vänster bak, den är inte så ny längre. Den är död, balsamerad och begravd.
4. Jag missade en körlektion, datumet på min mobil gick en dag före.
Måttligt road när körläraren ringer och undrar om jag hade tänkt och komma någon gång.
Vad gör jag för fel?
Jag kelar med hojen varenda dag och ber till guden Aprilia.
Helvete vad förbannad man kan bli..

)
: