Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle behöva ca 20-60liter destillerat vatten.
Någon som vet var man kan hitta detta till "bra pris".
Om det behövs så har jag egen dunk men inget vatten.
Pma eller skriv i tråden.
Apoteket
/ JKay på Japps konto
Går det inte lika bra o koka vattnet?
26Kr Litern...
Jo det går bra om man fångar upp ångan och använder den...
annars så blir det mer skit vattnet efter en kokning än innan
Ingen annan som vet något ställe gärna som kan leverera via slang jag har två tomma dunkar i bilen just nu![]()
Ingen annan som vet något ställe gärna som kan leverera via slang jag har två tomma dunkar i bilen just nu![]()
Du är ju konstig. Han behövde liter ---> volymmått, inte ton---> viktmått, du får undvara kubikmeter istället knäppisKänner du någon som jobbar till sjöss och anlöper Malmö eller så kan du nog få så mycket destillerat vatten du kan bära. De flesta fartyg tillverkar sitt eget vatten med hjälp av evapotaror.
Har du vägarna förbi karibien ska jag undvara ett par ton till dig!![]()
Sen tycker jag det är onödigt att du är i Karibien, kan du inte komma hem o vara lite social?![]()
AleX kan nog inte svara på det idag, tror han drack sig full på det som fanns i dunken jag levererade till honom igår.har du ingen kompis som jobbar på någon fabrik där de kör el-truckar??
dom har säkert egen tillverkning av batterivatten. Dom vi har ser ut som en plaströr med nå't kristalliserat jox i, kopplat till vanliga vattenledningen, fyller väl en 20L dunk på 5 minuter ungefär
Nejdå, det var exakt det du föreslog, avjoniserat vatten.haha.........var det eldvatten han efterfrågade![]()
Nejdå, det var exakt det du föreslog, avjoniserat vatten.
Men du har nog inte träffat AleX, det är en liten späd pågablära som inte tåler starkare saker än kranvatten, det här avjoniserade är för starkt för honom.![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |