Desperat hjälp med Däckbyte GSXR!! (GBG)

silverpilen740

Kör inte sporthoj för skoj skull /200+
Gick med
4 May 2004
Hoj
GSXR-1000 K6
Har ett riktigt stort problem som jag önskar någon kunde hjälpa mig med.

1: Behöver akut byta däck på hojen då bakdäcket saknar helt mönster på mitten och är väldigt slitet.

2: Hade tänkt sälja hojen denna vecka men jobbar varje dag till 16:30 och saknar ställning för att ta av däcken (han är roadracing och kommer inte förrän på torsdagkväll)

3: Finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig med något av ovan punkter? Helst båda =) nya däck har jag =)

Tack på förhand mvh Daniel

0702-331888

1: Behöver akut byta däck på hojen då bakdäcket saknar helt mönster på mitten och är väldigt slitet.

2: Hade tänkt sälja hojen denna vecka men jobbar varje dag till 16:30 och saknar ställning för att ta av däcken (han är roadracing och kommer inte förrän på torsdagkväll)

3: Finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig med något av ovan punkter? Helst båda =) nya däck har jag =)

0702-331888

haha, kan du inte bara ta däcket till en däck verkstad..???

läget annars då?
vad ska du ha för hojjen då?:rolleyes:

dels så har ju däckverkstaden stängt när jag slutar.. tar en stund att ta sig från jobbet till verkstaden...

Men sedan har vi ju det ockås att jag itne har några depåstöd =/

Hade väl tänkt mig runt 67 för min 03:a

Ringde dig i lördags, men såg nått om att du losat din mobil?
Har föressten pratat lite med dina "gamla" grannar för ett tag sen det lät så här

"Snart får den där roberzon ett par pinnar i hjulet.. åka bakhjul och fullgas" :yoparty

har du ingen möjlighet att hänga upp hojen i några rediga rep i nån takbalk?

Så har jag gjort när det har saknats depåstöd.

Sen behöver du iofs komma i kontakt med nån verkstad, men kanske du kan lösa på nån lunch?

dels så har ju däckverkstaden stängt när jag slutar.. tar en stund att ta sig från jobbet till verkstaden...

Men sedan har vi ju det ockås att jag itne har några depåstöd =/

Hade väl tänkt mig runt 67 för min 03:a

Ringde dig i lördags, men såg nått om att du losat din mobil?
Har föressten pratat lite med dina "gamla" grannar för ett tag sen det lät så här

"Snart får den där roberzon ett par pinnar i hjulet.. åka bakhjul och fullgas" :yoparty

haha tyckar han inte om d :yoparty ...

jag fick höra av ett par små killar som kom fram till mig på macken i jörlanda de sa: Du är Jörlandas Värsting.... du kör alltid på bakhjulet:yoparty

ska du köpa ny hoj ??

0702-331888

Ring mig i eftermiddag är i garaget mellan 17-20 ikväll då kan jag hjälpa dig med stöd däckkrängning mm.

Du betalar vad du tycker det är värt!

MVH Oskar 0703179065

Varför inte bara lämna med däcket? Jag fick ett nytt med min hoj när jag köpte den och blev jätteglad :D

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8