Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MaddeU-a skrev:I fredags vägde jag 49,2 kg och nu på söndagen 51,8 ! Hur fan kan det vara möjligt om man äter normalt ioförsig Bara Godis och annat skräp..Men nästan 3 kg *urk o blä* Är det möjligt??
Långa farbron skrev:Vätska.
Det har varit varmt och man svettas mer dvs mindre vätska i kroppen,nu har vädret vänt och det är inte lika varmt längre =man svettas mindre och mer vätska i kroppen.
Man behöver som bekant ca 3 liter vatten per dag.
I vilket fall så är du fin som du är oavsett va du väger.
Mvh Farbron.
Kakan skrev:trdde det var 2 liter om dan jag...![]()
Långa farbron skrev:Men .......Tänk nu lite
Min tanke var att man ökar i vikt med antalet liter man dricker.
MaddeU-a skrev:I fredags vägde jag 49,2 kg och nu på söndagen 51,8 ! Hur fan kan det vara möjligt om man äter normalt ioförsig Bara Godis och annat skräp..Men nästan 3 kg *urk o blä* Är det möjligt??
Madhonda skrev:www.problemmedvikten.com![]()
Förvisso offtopicforumet...men vaffan nån jävla måtta får det väl va.
Ät mat, träna o må bra.!!! Vem fan bryr sig om nåt jävla kilo hit eller dit..!!!
Biturbo skrev:Fan.. Är du verkligen av det täckta könet??
Madhonda skrev:Och enligt lagen om allts jävlighet så skulle jag väl egentligen stå vid spisen
Har två snorisar står vid spisen och hinner köra myyyykkke hoj.Madhonda skrev:Vette fan...för jag kan köra hoj oxå.![]()
Och enligt lagen om allts jävlighet så skulle jag väl egentligen stå vid spisen och åtminstone ha en snoris.![]()
Madhonda skrev:Vette fan...för jag kan köra hoj oxå.![]()
Och enligt lagen om allts jävlighet så skulle jag väl egentligen stå vid spisen och åtminstone ha en snoris.![]()
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |