Depåstöd fram i Stockholm lånas/hyres/köpes 11-17maj.

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Har du ett depåstöd fram som passar (gsxr 750 04) som du vill låna/hyra ut eller ev. köpa.

Ska till Finland på mcnorrs "läger" mellan 11-17 maj och pga begränsat bagage så får jag inte med mig depåstöd fram och det vore kanon om jag kunde låna/hyra ett som lyfter under gaffelbenen. Kan även köpa ett till hyfsat pris.

Hagster skrev:
Har du ett depåstöd fram som passar (gsxr 750 04) som du vill låna/hyra ut eller ev. köpa.

Ska till Finland på mcnorrs "läger" mellan 11-17 maj och pga begränsat .

det låter kul! Var i finland? info hittar man???

Mr.Jim skrev:
Följ me Jorpes Resan kommer att innehålla alla trevligheter som sist :)

ohh fy rackarns. tvi tvi... näe, så skojj skall det inte bli... Eller. Det var ganska ball faktiskt:)

Jim... Hur kommer jag dit? me vem? vem har plats? hur fattar man siljalines hemsida? har du connections med förste styrman på båten?

hjälp

/Erik som inget vet...

Hagster skrev:

Ska till Finland på mcnorrs "läger" mellan 11-17 maj och pga begränsat bagage så får jag inte med mig depåstöd fram och det vore kanon om jag kunde låna/hyra ett som lyfter under gaffelbenen. Kan även köpa ett till hyfsat pris.

Hörru ditt jäkla urhuvud! Jag har ett extra som du kan få hyra. Fast det kan nog bli billigare att köpa ett nytt iofs...

En kille från Linköping vill gärna samåka, från Sthlm. PMa om du behöver sällskap.

jorpes skrev:
ohh fy rackarns. tvi tvi... näe, så skojj skall det inte bli... Eller. Det var ganska ball faktiskt:)

Jim... Hur kommer jag dit? me vem? vem har plats? hur fattar man siljalines hemsida? har du connections med förste styrman på båten?

hjälp

/Erik som inget vet...

Hagster skrev:

passar 03ans på 04ans så får du låna mitt hyra en bärs eller 2 :fyllisar jag åker kvälls färjan torsdag med jim :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back