Depåsla.. *host* Medhjälpare! sökes

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Som ni säkert vet så kommer Team CTD ställa upp på lördag med ett rent RoH-lag. :yoparty
Självklart ska väl ni komma o hjälpa oss i kaoset :)

All hjälp är välkommen men det hade vart gött med 1-2st som vet hur man byter däck lite kvickt.. Annars behöver så klart tankpersonal o.s.v.

Se så.. skriv upp er ;)

Hela dagen
1.
2.

Delar av dagen (tid?)
1.
2.

:hej

När börjar det? När slutar det? När behöver man vara på plats? Vilken typ av hjälp behöver ni mer? Behöver man någon typ av utrustning? Behöver man någon speciell typ av klädsel? Hur länge ska blomkål koka?

aj fan de missa jag..
Vi kommer vara där ute ca 07.00
Kval 09.00
Race 10.30-16.30

När ni kommer är självklart frivilligt men ju förr destu bättre om nån kan vara där redan kl 8 hade de vart grymt.
Vi behöver som sagt all hjälp vi kan få, någon som inte har tummen mitt i handen och hälst har bytt däck förr. Sen behöver vi tankgubbar, behövs ingen erfarenhet och någon som står vid start/mål o håller koll på förarna, en person kan klart hjälpa till på flera ställen :)
Klädsel är frivilligt men smoking kanske inte är bästa valet, oömakläder om man vill vara säker.
Blomkål :zpy

kajlyl skrev:
aj fan de missa jag..
Kval 09.00
Race 10.30-16.30

När ni kommer är självklart frivilligt men ju förr destu bättre om nån kan vara där redan kl 8 hade de vart grymt.
Vi behöver som sagt all hjälp vi kan få, någon som inte har tummen mitt i handen och hälst har bytt däck förr. Sen behöver vi tankgubbar, behövs ingen erfarenhet och någon som står vid start/mål o håller koll på förarna, en person kan klart hjälpa till på flera ställen :)
Klädsel är frivilligt men smoking kanske inte är bästa valet, oömakläder om man vill vara säker.
Blomkål :zpy

Är tyvärr inte hemma den dagen. :(

Vad menar du med ett rent ROH lag???

Innebär det att ni inte vill ha min hjälp???

Kan nog ställa upp hela dan annars..

Ha det

Busis

Hade vart underbart!!
menade bara att för förstagången så är alla förare från klubben..
Nu har du sagt att du kan hela dagen, bindande kontrakt på nått sätt!! mohahha ;)

Hela dagen
1.BusBerra
2.

Delar av dagen (tid?)
1.
2.

Ni kan räkna med mig på ett eller annat sätt. Jag kommer på morgonen men inte klockan 07:00 och förmodligen inte 08:00 heller då jag anländer hem från Tyskland på fredag kväll. Men jag kommer!!!!

Kränga däck får nån annan göra, jag kan nada men hälla soppa i en hoj utan att spilla ska jag väl kunna klara av. Oömma kläder it is!

Kval 09.00
Race 10.30-16.30

Hela dagen
1.BusBerra
2.

Delar av dagen (tid?)
1. Maverick_ou812
2.

Last edited:
Gott snack ! en annan måste se till o få loss full license oxo ju... se snacka om tidigt.,.07.00 suck blir alltsp en lugn fredag men dessto roligare lördag :rofl

Skutte skrev:
Gott snack ! en annan måste se till o få loss full license oxo ju... se snacka om tidigt.,.07.00 suck blir alltsp en lugn fredag men dessto roligare lördag :rofl
OBS!!
Glöm inte bada på fredag kväll Skutte, så slipper du känna ett behov att doppa dig i bollhavet på lördag...

Skutte skrev:

Ta en endagslicens. Du behöver inte lösa ut en full licens.

Busis gubben, du är så välkommen så. Då får ju jag någon att krama under dagen.

:tummenupp

License check = OK :tummenupp

Hur ? = Kontant på plats ---> För 300 skånska dollar ska man kasta sig runt på en fel växlad Suzuki med liten motor..

kan bara bli skitkul, Otee... lovar o inte dricka på fredag mer än vatten.
Har hört att Höganäs har bäst kranvatten i Sverige :tungan

Citat från HD..
Att Höganäs vann tycker Göran Olofsson visar att vattnet inte påverkats av den klorering som Helsingborg satt in.
Motiveringen lyder: "Ett vatten med kalk, krita, fruktig stramhet och lång törstsläckande eftersmak."
- Det lät ju tjusigt. Att det smakar fruktigt var ju festligt, det har aldrig någon sagt till mig, säger Göran Olofsson.

Otroligt va :fyllisar

Skutte skrev:
License check = OK :tummenupp

Hur ? = Kontant på plats ---> För 300 skånska dollar ska man kasta sig runt på en fel växlad Suzuki med liten motor..

kan bara bli skitkul, Otee... lovar o inte dricka på fredag mer än vatten.
Har hört att Höganäs har bäst kranvatten i Sverige :tungan

Citat från HD..
Att Höganäs vann tycker Göran Olofsson visar att vattnet inte påverkats av den klorering som Helsingborg satt in.
Motiveringen lyder: "Ett vatten med kalk, krita, fruktig stramhet och lång törstsläckande eftersmak."
- Det lät ju tjusigt. Att det smakar fruktigt var ju festligt, det har aldrig någon sagt till mig, säger Göran Olofsson.

Otroligt va :fyllisar
Du bekymrar mig :va

lycka till på lördag!!!
det kommer att gå super!!
å kajlyl jag är långt borta då, så då är det bara min frånvaro du kan skylla på :)

mclinda skrev:
lycka till på lördag!!!
det kommer att gå super!!
å kajlyl jag är långt borta då, så då är det bara min frånvaro du kan skylla på :)
Skönt o höra.. då kan kanske andreas hålla sig på hjulen ;)

Skutte skrev:
Vad ??? att jag hittat ett gott vatten efter expert tips ?
Kanske gör en gott :7peta om inget annat så tar jag igen det på lördag :fyllisar

Tänk vad hemskt att behöva dricka alkoholfritt en hel helg... :rofl jag tror att din kropp hade gjort revolt på vatten en hel helg ... :7peta
Vad menar du med att lämna in din cykel..? det e ju fint väder, vad e det för handledare man har ?.. :fatta!
Trodde vi skulle öva lite..... :banana och sen :fyllisar

Zmurfan skrev:
Tänk vad hemskt att behöva dricka alkoholfritt en hel helg... :rofl jag tror att din kropp hade gjort revolt på vatten en hel helg ... :7peta
Vad menar du med att lämna in din cykel..? det e ju fint väder, vad e det för handledare man har ?.. :fatta!
Trodde vi skulle öva lite..... :banana och sen :fyllisar

Lugnt , jag letar fram nått annat o cykla på så det löser sig ska u se :tummenupp

Min kropp skulle nock sjutton behöva mer än en alkofri helg . . . . .
Problemet é ju vad man hitta på istället :va äsch jag får pilla naveludd i väntan :gnissla

kom igen nu :hoppa

Kval 09.00
Race 10.30-16.30

Hela dagen
1.BusBerra
2.

Delar av dagen (tid?)
1. Maverick_ou812
2.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing