Ja, det stämde ganska bra på Knutstorp. Jag har aldrig känt mig så gammal som jag gjorde i lördags på NEC Knutstorp. Två knäckta revben, en värkande rygg och en svullen handled. Sviter från flygturen på Mantorp. Ville ge upp efter 10-15 minuter på varje körpass, men tvingade mig att turista runt på banan i 30 minuter. (Entimmespass är bara för ungdomen.) En gång började jag att se syner och körde in till byte. En gång höll jag på att spy i hjälmen. Så, jo... "Gubbe!" är nog en rigtig analys. Men vad vore ett race utan några rörliga chikaner på banan. Det är ett hårt jobb, men någon måste utföra det.
Våran tanknisse med dåligt knä är ju bara patetisk. (Han är dansk och fattar inte svenska, så det kan nog skrivas här, he, he.)
Vår budget räcker bara till budget-däck, och vår motor ska ha lite extra olja då och då.
Visste inte hur bra vårat val av team namn var: Road Racing Rats. Rena råttorna är vi. Men så länge skötarna på ålderdomshemmet inte kan hitta mig så tänker jag fortsätta snurra runt på någon bana. Gubbe! (Också kallad Gammel-Smurfen i Danmark)
/Kris