Denna R6:a kan man kalla för lågmilare?

Kan ju vara så att personen i fråga, som fler faktiskt borde, insett att han inte har något på en sån hoj att göra? :)

1. Importör
2. ÅF
3. Första ägare
4. Andra ägare?

Kanske?

ELLER så har dom helt enkelt köpt den, och TRÖTTNAT så fruktansvärt mycket på ALLT med R6an så dom åkte tillbaka och sålde den!

.... Jupp, så gick de till! JO! SÅ gick det till... GOT IT!!! :@

ELLER så har dom helt enkelt köpt den, och TRÖTTNAT så fruktansvärt mycket på ALLT med R6an så dom åkte tillbaka och sålde den!

.... Jupp, så gick de till! JO! SÅ gick det till... GOT IT!!! :@

dessförinnan så testa dem en triumph så dem tog r6 för den har allt en triumph inte har :näsblod

Ägare
sedan 2009-01-30
556341-8226
BIKE TROLLHÄTTAN AKTIEBOLAG
BOX 969
46129 TROLLHÄTTAN

Föregående ägare
förvärvad 2008-12-21

GAMST, JOAKIM KRISTOFFER

2:e föreg. ägare
förvärvad 2008-06-03
556598-6352
HÄGGENÄS AUTOMOBILE AB

3:e föreg. ägare
förvärvad 2008-05-02

NORDIN, LARS PETER

4:e föreg. ägare
förvärvad 2008-03-18
556282-5033
MC-HUSET I MALMÖ AKTIEBOLAG
BOX 9165
20039 MALMÖ

Men nash hur tänkte du nu det va ju ingen triumph dom köpte utan en R6a :tummenupp

Ja dom blev väl trötta på att ALL kraft kommer vid 18 miljoner varv, dom man ändå inte kan göra på en R6a då den är i inkörningstadiet så allt blev bara pankaka av det, det går inte att titta på den för den ser ut som en getingdrottning och det faktum att INGEN vill försäkra den för en rimlig peng gör ju inte köpet lättare ;)

Ja dom blev väl trötta på att ALL kraft kommer vid 18 miljoner varv, dom man ändå inte kan göra på en R6a då den är i inkörningstadiet så allt blev bara pankaka av det, det går inte att titta på den för den ser ut som en getingdrottning och det faktum att INGEN vill försäkra den för en rimlig peng gör ju inte köpet lättare ;)

nash du kan krydda som ingen annan,

Jag håller nog med trådskaparen, verkar vara en omöjlighet med dom milen. Men det kan ju finnas en bra förklaring

Häggenäs Automobile är en seriös firma. Det är det intryck jag fått av dem. Ring och hör med dem så kanske du kan få lite mer info om motorcykeln i fråga. Hade nog själv ställt mig lite undrande om jag sett en R6 -08 med 17 mil på mätaren och redan 4 ägare. Det behöver dock inte vara något fel.

Jag vet en som bytte in en splirrans ny bil med 8km på mätaren på samma ställe där han hade köpt den 30 minuter tidigare...

MED SKUREN MOTOR!

Firman ville reparera den, och erbjöd lånebil under tiden, men det gick inte bilköparen med på, dom fick ge honom en helt ny bil.

Jag undrar hur dom förklarade det i bilhallen sen?
(nu vet jag att den fick gå som "Demobil" på den firman tills den gick att sälja som begagnad)

Kan väll vara så att hans förra hoj blev stulen eller smälld. Så fick han inte försäkringspengar utan blev tvungen att ta ut en mc sen ville han inte åka mer mc. Har en kompis som fick sin mc stulen och han fick inte ut pengar utan var tvungen att visa att han köpte en annan motorcyckel.

Kan väll vara så att hans förra hoj blev stulen eller smälld. Så fick han inte försäkringspengar utan blev tvungen att ta ut en mc sen ville han inte åka mer mc. Har en kompis som fick sin mc stulen och han fick inte ut pengar utan var tvungen att visa att han köpte en annan motorcyckel.

Jag hade för mig att man ALLTID får kontantreglera om man vill, dock får man bara ut 70% av värdet om man väljer kontanter, så funkar IAF hemförsäkringar.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra