Den som gapar efter mycket...(film)

Jisses. Varför spottar han ut den för? Ormen hade ju lätt kunnat legat i solen och idisslat ett helt år efter den måltiden!

Starstriker skrev:
2171537 Jisses. Varför spottar han ut den för? Ormen hade ju lätt kunnat legat i solen och idisslat ett helt år efter den måltiden!

En orm kan ej försvara sig så bra när den har fångat ett byte därav så spyr de upp födan vid fara. Dock kan de vara för storleken av bytet, blev för stort... :hihi

Jag hade nog också spytt om nån kommit o slagit mig i magen med åra när jag låg o jäste efter att jag käkat en brakmiddag...

Mr R skrev:
2171865 En orm kan ej försvara sig så bra när den har fångat ett byte därav så spyr de upp födan vid fara. Dock kan de vara för storleken av bytet, blev för stort... :hihi
Stämmer säkert i detta fall, men ibland spyr de upp födan om de inte kan smälta den å det händer om det är för kallt eller om ormen är stressad.

Nursey skrev:
2172109 Det är en kärringorm..såg sig själv i en vattenpöl och spydde upp flodhästen. Jaysus people...Amazonas 2006 is coming soon :rolleyes:

Aha.. därför den var så stor i käften :hihi . Hur eller hur så är jag glad att jag inte var mungipa där iaf! :3freak

//KaliZ

Att ormfan inte sprack, huden måste ju töjas ut otroligt mycket!? Sen när den hade ulkat klart (visserligen var det klippt) så var den tillbaka till sin normala gapstorlek igen, man tycker att det borde vara lite sladdrigt efter en sån kalaspizza han slängde ur sig.

Jag vet också varför han ulkade upp den, han insåg att det var deffperiod inför badsäsongen 06 så han ångrade sin kolhydratsladdade lunch.

Gonatt!
Bobby

vilka jävla infödingar!
hade nån kommit å petat på mig med en åra efter jag dratt i mig en pizza..
fy faan för djurplågare

A_o_D skrev:
2172893 vilka jävla infödingar!
hade nån kommit å petat på mig med en åra efter jag dratt i mig en pizza..
fy faan för djurplågare

Jovisst, jävla infödingar. Den där besten hade likaväl kunnat haft ett barn i magen. :3freak

Blip skrev:
2173304 Jovisst, jävla infödingar. Den där besten hade likaväl kunnat haft ett barn i magen. :3freak
[lunar]zpjätTA uPp dom alLla, dom e zäkEt Fulla Av kIdz alihOp *fnys* :mad: [/lunar]

:rolleyes:

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...