Den mest "ogillade" videon på YouTube

De spelade den där låten på radio igår så jag förstår varför folk klickat som de gjort. Det är 3 minuters våldtäkt av dina öron.
Det enda som är värre är följande video men den tjejen har inte gjort någon "riktig" inspelning eller video..
http://www.youtube.com/watch?v=VPgLGGfjrSs

Ugghh, trots att jag har öronproppar (är på jobbet) så lät det helt enkelt fruktansvärt, den "låten" sammanfattar allt som kallas skvalmusik,
lättlyssnat,trallvänligt, fifan det var nästan så jag la mig på maskinbordet o borrade bort mina hörselorgan :näsblod

skulle ha lytt rådet att INTE LYSSNA.

Jag fattar inte hajpen riktigt.

Den låter precis lika illa som vilken random popsång som helst.

Valfri låt av Håkan Hellström är betydligt värre än det där.
Nä exakt, finns ju högvis med liknande låtar i media. Visst, låten har banal text och hon har en väldigt monoton sångstil. Men hon är 13 år, och hennes föräldrar bekostade inspelningen. Hon lär utvecklas.

Med tanke på hur mycket dynga det finns på tuben så kan det där nog inte vara det sämsta. Tänk bara på alla framträdanden i lilla melodifestivalen och liknande.

Här kan ni se hur man kan skapa sin egen popstjärna:
http://www.youtube.com/watch?v=irk3_p15RJY

Så intressant, ju fler som tycker det är dåligt desto sämre blir det och fler tycker det är dåligt av just den anledningen.

Annars kan man ju skita i att kommentera alla som sjunger dåligt, fast det görs ju redan, det är bara hon som är dålig....

just nu....

Tills alla hittar någon annan som dom kan flockas runt och sprida sin avsky.

JAG TYCKER I ALLA FALL DET VAR DET BÄSTA JAG HÖRT PÅ LÄNGE!!!!!

men så har burken inga högtalare iof.

Efter jag tog upp mitt gamla intresse att pyssla ihop lite musik på hobbynivå så har jag kommit fram till att det inte är så jäkla enkelt. :)

Jag tyckte hennes låt var 3,5 på en skala till 10, men är hon bara 13 och hon har knåpat ihop det mesta på egen hand, då lär det nog bli bättre med tiden.

Om vi antar att alla som lyssnat klickat gilla eller ogilla så har hon 1 183 379 fler spelningar än mina 63. :hihi

Håkan Hellström är faktiskt lite bättre än den där fredagslåten.

Och den där "backin up"-sången var läskigt catchy. :gnissla

Last edited:
Ta valfri Håkan Hellström och det är 100resor värre.
Tyckte det var en medioker college låt och gissar att det finns 100 000 till i samma klass.

Efter jag tog upp mitt gamla intresse att pyssla ihop lite musik på hobbynivå så har jag kommit fram till att det inte är så jäkla enkelt. :)

Jag tyckte hennes låt var 3,5 på en skala till 10, men är hon bara 13 och hon har knåpat ihop det mesta på egen hand, då lär det nog bli bättre med tiden.

Om vi antar att alla som lyssnat klickat gilla eller ogilla så har hon 1 183 379 fler spelningar än mina 63. :hihi

Håkan Hellström är faktiskt lite bättre än den där fredagslåten.

Och den där "backin up"-sången var läskigt catchy. :gnissla
Ungefär 60,5 miljoner visningar :mattias

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back