Den här är värd en egen tråd.

precis läst hela tråden för första gången.. ujujuj..! :D

:rofl

Jalle skrev:
......äntligen har jag träffat någon som förstår mitt intresse för gamla landsvägsok, minimoppar och ex-racers. I Love You!!!!!
Vi kan smörja in oss i däckspasta och byta ett par 180-slicks iförda endast tangakallingar med Scandinavian-Open logga samtidigt som vi brytande på svengelska viskar varvtider från Knudan i varandras små öron.
När solen går ner över Gelleråsen ses de två köra iväg på varsin minimoto - mot kärleken.

Själv har jag precis fått snurr på min nya supermotard, ett encylindrigt monster med kolv från Nr:18:s feta långtradare. Tyvärr visar det sig vara en svårtstartad jävel, eftersom kompressionen inte är av denna värld, så jag skriker desperat efter gymets mästare nr 1: "Vaaaalmers"

"För helvete Valmers, jag måste ha kickhjälp."

"Nä, kan inte hjälpa dig nu, hade slut på proteinpulver, jag fick tag i två kvartsfigurer, Oscar & Chriskross som jag bröt av på mitten och åt upp.
Oscars mamma är efter mig nu eftersom hon har en container med O´boy ståendes hemma som hon inte blir av med". "Va fan ska jag göra?"
Med skrynkelskjortan drypande av svett ses han lunka över åkrarna som någon av Karlstads innekrogar.

Åååååå, paniiiiik, vem fan ska hjälpa till?

"Chrille - kom hit"

Chrille stirrar på kicken, spottar lite tobak efter sin John Silver utan filter, höjer benet mot kicken och......får håll. "Sorry, måste gå och vila i vanen en stund - sänka ett par pilsner och lyssna på Hammerfall. Måste vara pigg imorgon, då ska ni får se på fan, jag ska.....................

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT