den fina nöjes körningen på lördag

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
dödskörningen på lördag

har snackat med några av er om att ta en seriös tur på lördag.. (om vädret är bra) vilka är med isåf.. kan väl starta vid 12 tiden typ.
skriv upp er så är ni söta.

Lite knepig rubrik på den här tråden... :confused:

Men jag hänger på om vädret är schysst. Prognosen säger "troligen regnskurar" men det ska väl förhoppningsvis ändra på sig.

1. Blom
2. Mattias
3.
4.
5.

inte knepigare än att stefan kallar sig för dödsstefan när han har kontakt med tanter över nätet hemma hos mig :D

blom skrev:
inte knepigare än att stefan kallar sig för dödsstefan när han har kontakt med tanter över nätet hemma hos mig :D

Jag kommer med om det inte är flygbart. Är flygledare på lördag.
Förövrigt heter min bil "DödsLupon" :yoparty

Törs man köra när corden är framme runt större delen av hjulet? :gnissla :rolleyes:

Lite surt men långturen i söndags tog knäcken på mitt backdäck. :(

Kyckling skrev:
Törs man köra när corden är framme runt större delen av hjulet? :gnissla :rolleyes:

Panikköp ett nytt då för fanken. Hur svårt kan det vara....

Kyckling skrev:

Plus att sånt ska man veta om och vara väl förberedd på. Beställ däck när det är två veckor kvar tills byte beräknas krävas så blir det inga problem.

Kyckling skrev:

det funkar.. körde ju hem från gävle med ett snitt på 150km med MASSA cord framme :fyllisar

blom skrev:
fan vad du åker till uppis jämt... :7peta
Mmm, det suger kan jag säga! :gnissla Fundera på att ta hojen, men det e ju så jädra surt om det blir dåligt väder när man skall hem...
Har ni bestämt vart ni skall åka på lördag? Om ni åker före, ¨å kan ju jag vänta på er där..... :D

Jag är tyvärr inte söt den här gången heller. Visserligen jobbar inte jag för omväxlings skull, men då jobbar Linda i stället extra, så gissa vem som tar hand om Lill-tjejen lördag och söndag??

Det verkar ju vara som för jävla förgjort att komma ut och åka i år. Nämnde jag att jag är i Stockholm på onsdag? :huvet

Behöver också snarast fixa ett nytt framdäck. Hör av dig Kyckling om du får bra rabatter (och över huvud taget får tag på Billy...)

Aero skrev:
Mmm, det suger kan jag säga! :gnissla Fundera på att ta hojen, men det e ju så jädra surt om det blir dåligt väder när man skall hem...
Har ni bestämt vart ni skall åka på lördag? Om ni åker före, ¨å kan ju jag vänta på er där..... :D
vi kan ta en tur till sala så möts vi där?????????????

Jaha Blom, vad säger du?
Ska du och jag ta någon tur imorgon? Verkar ju inte som vi blir fler. :confused:

Mattias650 skrev:
Jaha Blom, vad säger du?
Ska du och jag ta någon tur imorgon? Verkar ju inte som vi blir fler. :confused:
peppe blir med oxå + KGA om vädret blir fint.. jag kan tänka mig en liten fin nöjes tur imorgon..

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti