Delar till CH racing WSM 125?

omg296

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2012
Hoj
Snart har jag en..
Tjena, köpte mig en Ch racing wsm 125 och jag undrar vilka delar passar hojjen? xD

Jag har hört mycket att t.ex olika Husqvarna delar passar wsm t.ex Plasten osv, Men finns det mer?

Har CH racing wsm 125 2006.
Samt jag har tittat lite och det ska ju vara en TTR 125 motor? kan man isf köpa saker ifrån 24mx? har tittat lite på denna http://www.24mx.se/motocross/p|1072...r125-2006/639/avgassystem-och-ljuddampare/k1/ och skulle denna passa då?.

Och jag har en till fråga, om man köper ny förgasare med typ 26mm eller vad det kan vara, skulle den gå bättre av det? för jag har sett att den som sitter på original har 19mm oval? eller liknande.

Så om det finns nån snäll här på sporthoj som kan säga vilka märken av olika mc som passar min wsm 125 så skulle ni vara guld värda!:Bugar

om ni har några styling tips så får ni också säga de ;) sugen på att fräscha upp hojjen rejält (Y)

Avgassystemet du länkade passar inte.. Helt annan dragning på ttr:en.
Varför ska du byta det förresten? Plugga ur originalröret så låter det assoft ju :)

Klart du kan byta förgasare, tror dock inte det skulle göra nån enorm effektökning så vida du inte tänkte slänga på 150cc kitt samtidigt :tummenupp

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing