Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte om det här kan passa kanske? Finns en bit ner på sidan. Funderar själv på att beställa till min kawa därifrån.
/Linus
Mmm det verkar ok men det står inte till vilken modell det är. Alltså är det inte modell anpassat. Men tack!
Jo nog e de väl modellanpassat....de står ju yamaha och årsmodell.....men jag kan ha tolkat de fel iofs
Det menas nog att dekalkittet motsvarar de dekaler som sitter på yamahas motoGP-hoj år 2008![]()
Alla dekalkitten verkar på länken verkar inkludera två "R1" dekaler, kanske är det anpassat efter det?
Annars kan man kanske gå ned till sin lokala återförsäljare och tigga till sig några Fiat-dekaler.
Frågar du mig så nej på båda. Replika är nog snyggast utan logotyper och reklam för en massa företag. OK för Öhlins, Termingioni, D.I.D, Brembo etc. om man har sådana på men sedan...Jo det går säkert att få dit på något sätt frågan om det blir så bra att det är värt det.
Några fiat dekaler gör ingen replika.
Frågar du mig så nej på båda. Replika är nog snyggast utan logotyper och reklam för en massa företag. OK för Öhlins, Termingioni, D.I.D, Brembo etc. om man har sådana på men sedan...
Jo det går säkert att få dit på något sätt frågan om det blir så bra att det är värt det.
Några fiat dekaler gör ingen replika.
Nja, det blir nog till att klippa o klistra lite... men värre är det för oss med kawa, vi får inte ens med "Kawasaki" o "Ninja" märkena. Kawasaki ger inte ut rätten att trycka dem.... Så först får man pröjsa 600spänn för kitet sedan lika mycket här hemma för att få de sista märkena...
Synd, var sugen på att dölja lite skrapmärken.....
Tror du inte den lokala reklamfirman kan skriva ut kawa & ninja-loggos för en billig peng? Antingen göra helt nya som ser ok ut, eller att man får tag i en högupplöst bild bara? Det är vad jag hoppas på iallafall.![]()
http://www.brandsoftheworld.com/search/47225692/
de loggorna som finns på den sidan kan jag iaf nästan garantera att den lokala firman kan fixa till..
tror de e vektorformat på alla loggorna där så de ska inte va nå problem..
http://www.brandsoftheworld.com/search/47225692/
de loggorna som finns på den sidan kan jag iaf nästan garantera att den lokala firman kan fixa till..
tror de e vektorformat på alla loggorna där så de ska inte va nå problem..
De där var inte så dumma. Går nog att snyggatill... Tackar, tackar.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |