Dekalkit "Fiat Yamaha" till R1 06

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Jag vet att jag har sett det någonstans men hittar det inte nu. Någon som har koll på vilken sida man kan köpa hela dekalkittet?

Tack på förhand!

Vet inte om det här kan passa kanske? Finns en bit ner på sidan. Funderar själv på att beställa till min kawa därifrån.

/Linus

Vet inte om det här kan passa kanske? Finns en bit ner på sidan. Funderar själv på att beställa till min kawa därifrån.

/Linus

Mmm det verkar ok men det står inte till vilken modell det är. Alltså är det inte modell anpassat. Men tack!

Jo nog e de väl modellanpassat....de står ju yamaha och årsmodell.....men jag kan ha tolkat de fel iofs

Alla dekalkitten verkar på länken verkar inkludera två "R1" dekaler, kanske är det anpassat efter det?
Annars kan man kanske gå ned till sin lokala återförsäljare och tigga till sig några Fiat-dekaler.

Alla dekalkitten verkar på länken verkar inkludera två "R1" dekaler, kanske är det anpassat efter det?
Annars kan man kanske gå ned till sin lokala återförsäljare och tigga till sig några Fiat-dekaler.

Jo det går säkert att få dit på något sätt frågan om det blir så bra att det är värt det.

Några fiat dekaler gör ingen replika.

Jo det går säkert att få dit på något sätt frågan om det blir så bra att det är värt det.

Frågar du mig så nej på båda. Replika är nog snyggast utan logotyper och reklam för en massa företag. OK för Öhlins, Termingioni, D.I.D, Brembo etc. om man har sådana på men sedan...

Frågar du mig så nej på båda. Replika är nog snyggast utan logotyper och reklam för en massa företag. OK för Öhlins, Termingioni, D.I.D, Brembo etc. om man har sådana på men sedan...

Ja så klart man inte smäckar på alla dekaler. Bara lagom många. Förövrigt är det inte min hoj det rör. Min ska bli vit och guld.

Nja, det blir nog till att klippa o klistra lite... men värre är det för oss med kawa, vi får inte ens med "Kawasaki" o "Ninja" märkena. Kawasaki ger inte ut rätten att trycka dem.... Så först får man pröjsa 600spänn för kitet sedan lika mycket här hemma för att få de sista märkena...

Synd, var sugen på att dölja lite skrapmärken.....

Helloo

En sida som jag har handlat på är:

www.redracingparts.com
klicka vidare på "english" och till vänster finns det en rullist "Parts" scrolla ner till "Stickers-MGP,SB,SS
Dom har massor av olika dekalkit till olika hojar. Det finns även lite äldre kitt att tillgå.:tungan
Dom har flera olika betalningsätt och har hyfsat snabba leveranser (knapp vecka).... detta trots att de finns i Italien. Bra att ha med att göra. Jag fann att ett par av dekaler saknades, mejlade dem och påpekade detta. redan samma dag fick jag ett mail om mina saknade dekaler var på väg som ett vanligt brev. 3dgr senare satt de på plats och prydde Moppen.:tummenupp

Nja, det blir nog till att klippa o klistra lite... men värre är det för oss med kawa, vi får inte ens med "Kawasaki" o "Ninja" märkena. Kawasaki ger inte ut rätten att trycka dem.... Så först får man pröjsa 600spänn för kitet sedan lika mycket här hemma för att få de sista märkena...

Synd, var sugen på att dölja lite skrapmärken.....

Tror du inte den lokala reklamfirman kan skriva ut kawa & ninja-loggos för en billig peng? Antingen göra helt nya som ser ok ut, eller att man får tag i en högupplöst bild bara? Det är vad jag hoppas på iallafall. :)

Tror du inte den lokala reklamfirman kan skriva ut kawa & ninja-loggos för en billig peng? Antingen göra helt nya som ser ok ut, eller att man får tag i en högupplöst bild bara? Det är vad jag hoppas på iallafall. :)

http://www.brandsoftheworld.com/search/47225692/

de loggorna som finns på den sidan kan jag iaf nästan garantera att den lokala firman kan fixa till..
tror de e vektorformat på alla loggorna där så de ska inte va nå problem..

Back