De här va ju inte bra

Status
Ej öppen för fler svar.

lakehillracing2

Kim Lifvenborg #22
Gick med
7 Jul 2005
Hoj
Honda rs125
Jag va på fredags träningen ni innan tävlingen på Knutstorp.
Jag va inne på min sista träning med 125 racern, jag hade kört 2 träningar innan med racern och 1 innan med 125 jnr hojen, de började gå bra med racern tills de släppte uppe i hårnålen. Jag gasade till lite granna och sen Highsidade jag och åkte ambulans till sjukstugan.Jag hade lite ont i handleden och i foten men läkarn i sjukstugan sa att de nog bara va en stukning. Så åkte vi in till Helsingborgs sjukhus.Vi satt där och vänta jätte länge. Sen röntgade dom mig ocg sa att jag hade brutit vänster handled och vänster fotled, så dom gjorde en gipsskena till armen och en till benet.Sen fick jag ligga på sjukhusen över natten för dom sa att dom kanske skulle operera foten. På morgonen röntgade jag foten en gång till för att dom skulle kolla något.Senare på eftermiddagen så skulle dom röntga foten igen uten gips så dom klippte av gipset och sen röntgade foten. Efter de fick jag vänta några timmar på doktor i rummet. Sen kom han in och sa att jag inte behövde operara foten fast jag måste ha kvar gipset 9-11 veckor men jag ska försöka köra i Falkenberg och kanske Gelleråsen

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8