Datorinställningar eller sidan?

Lucifer

fd Crash test doll
Gick med
28 Apr 2004
Hoj
R6 (såld) 206 cc (såld)
Tjenare!

Är ute efter ny hoj och spanar dagligen efter nya annonser. Nu har jag bara ett problem. När jag söker på SH (annonser) efter hojar så kan jag bara klicka på EN hoj, sen måste jag göra om sökningen. När jag kollat på en annons å trycker på "bakåt" så säger den att sidan inte kan visas. Då måste jag uppdatera sidan vilket medför att jag måste skriva in sökkriterierna igen...

Är det sidan som är gjord så eller är det inställningarna på min dator? Blocket fungerar ju lixom utmärkt från min dator...! :3freak

Snälla Bullen hjälp mig.....

Med Firefox kan man öppna en länk i en ny "tab" så man slipper belamra skrivbordet med en massa nya fönster - dvs om man använder Exploder.

andersbrink skrev:
Med Firefox kan man öppna en länk i en ny "tab" så man slipper belamra skrivbordet med en massa nya fönster - dvs om man använder Exploder.

Ahh, det hade jag inte upptäckt än. Kanonbra ju! :tummenupp
Bytte till Firefox i förrgår och är mycket nöjd såhär långt.

andersbrink skrev:
Vad e Firefox...? :näsblod

HUr som helt så går det ju faktiskt att öppna annonsen i ett nytt fönster(antar att det ver det du sa...)

Tack ska du ha!

Det ar bara en annan nettlesare enn explorer, søk på mozilla firefox så hittar du!

PacMan skrev:
Ahh, det hade jag inte upptäckt än. Kanonbra ju! :tummenupp
Bytte till Firefox i förrgår och är mycket nöjd såhär långt.

Du växlar mellan fönstren med CTRL-TAB. Synd bara att inte TAB'arna numreras, isf skulle man t.ex. kunna CTRL-1 (eller ALT-1) för å komma till TAB-fönster 1 osv, men det kommer väl det med var det lider.

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back