Dates?

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.

Mingves

Guest
Hur gör ni när ni går på date och tjejen säger vi hörs imorgon(dagen efter daten)?
Du ringde henne första gången och bjöd ut henne, sedan ringde hon som snabbast och sa att hon kommit hem efter daten och man skall höras dagen därpå....vem ligger ansvaret att ringa hos? Henne som inte bjudit ut dig eller hos dig, hon ringde ju sist ....visserligen har man redan sagt att man skall träffas två dagar efter daten....men ändå...vem skall ringa?

Vilka problem man har:rofl

//M

Det betyder ju att hon är säker på sin sak, hon vill träffa dig igen. För att du ska bekräfta att du vill träffa henne borde du ringa.

my 2 cent

Gött swedie, känns bra. Hon har redan sagt att hon gillar mig:)
Så det är klart troligen:)
Vill bara inte åka på en blåsning....men man måste chansa för att vinna:)
Dock är jag rädd för att hon skall ta mig för desperat vilket jag ju inte är.

///M

Killen skall alltid ringa. Vet du inte om att tjejerna sitter där och bara väntar när HAN ska ringa! "varför ringer han inte" "hur länge ska man vänta" osv, tänker dem. Dem vill oftast bli bevakade och få uppmärksamhet... fast vem vill inte det?

Mingves skrev:
Hur gör ni när ni går på date och tjejen säger vi hörs imorgon(dagen efter daten)?
Du ringde henne första gången och bjöd ut henne, sedan ringde hon som snabbast och sa att hon kommit hem efter daten och man skall höras dagen därpå....vem ligger ansvaret att ringa hos? Henne som inte bjudit ut dig eller hos dig, hon ringde ju sist ....visserligen har man redan sagt att man skall träffas två dagar efter daten....men ändå...vem skall ringa?

Vilka problem man har:rofl

//M

Velar du över sånna petitesser så är DU nog inte tillräckligt intresserad. :7peta

/FW

watson skrev:
Velar du över sånna petitesser så är DU nog inte tillräckligt intresserad. :7peta

/FW
hehehe, Watson ord o inga visor:)

Klart jag gillar henne, vill bara inte skrämma bort henne:(

upptaget, damn. Fortsättning följer:)

Kan du swedie ta bort denna tråden:) Kanske inte så bra att den ligger kvar....

na vi låser din istället! Ifall det går illa, så kanske nån annan ser ditt gristryne och vill ha passionerat sex med dig. ;)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti