Datanörd! Se hit! Jobb i sikte

• Thread starter Thread starter HW
  • Start date Start date

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillfälligt hojlös
SMC söker personal men frågan är om rätt person finns.:confused:

Det vi i första hand söker är en datanörd :skitdator , en person med enorm datorvana som hanterar alla nya programvaror, kollar internet till frukostmackan, läser tidningen på nätet, msn:ar med flickvännen när båda ligger i sängen osv tills tjejen helt enkelt: :argpådato

Har man dessutom erfarenhet av ekonomisystem, databaser, webbutveckling, php, mysql, sql, exchange, sharepoint :va och kan se fördelar och nackdelar med respektive system osv... ja fan vet, då finns det nog ett jobb som väntar i Borlänge. :tummenupp

Det SMC har att erbjuda är ett intressant jobb där man till 99% har att göra med mc-intresserade människor från alla delar av landet i alla åldrar.:)

Hur ser det ut därute egentligen? Har vi några intresserade?

Ansökningar skickas till jobb@svmc.se

Det är rejäl personalbrist i IT-svängen just nu, så det kan bli knepigt, men jag hoppas ni hittar någon! :tummenupp

Situationen kanske är annorlunda i Dalarna...

Det är rejäl personalbrist i IT-svängen just nu, så det kan bli knepigt, men jag hoppas ni hittar någon! :tummenupp

Situationen kanske är annorlunda i Dalarna...

Kan säga att det är rejäl brist på bra folk överallt just nu, letar just nu efter totalt 5 personer till olika positioner med löner från 22000-40000 sek/månad och jag hittar inte en som är helt rätt.

Lycka till oavsett vad, det bör ju finnas folk som passar in på era kriterier, det är bara det att de helst skall sakna jobb eller så får ni bjuda högt för rätt person..

/D.

Kan säga att det är rejäl brist på bra folk överallt just nu, letar just nu efter totalt 5 personer till olika positioner med löner från 22000-40000 sek/månad och jag hittar inte en som är helt rätt.

Lycka till oavsett vad, det bör ju finnas folk som passar in på era kriterier, det är bara det att de helst skall sakna jobb eller så får ni bjuda högt för rätt person..

/D.

OK vad skall jag göra för att få mina 40.000:-

Eller så ser man lite nöje i att arbeta med motorcyklar för motorcyklister. Man får hålla på med sånt man älskar x 2. Datorer och motorcyklar! Det pratas motorcykel, man åker motorcykel, man jobbar motorcykel.. och lite data såklart... mässor, kryssningar, träffar, möteshelger... motorcyklar motorcyklar motorcyklar datorer....

/HW

/D.

Placering i Växjö?.. Isf tar jag det!! Vart kan jag skicka mitt CV?

//KaliZ

OK vad skall jag göra för att få mina 40.000:-

Ej i prioritetsordning:

1) Polymertekniskt bevandrad
2) Administrativt orienterad
3) Van vid att leda folk
4) Ärlig
5) Driftig
6) Noggrann
7) Teknisk skolbakgrund (räcker med gymnasienivå)
8) Hög stresströskel
9) Positivt inställd till livet
10) Hög arbetsmoral
11) Teamspelare

/D.

Eller så ser man lite nöje i att arbeta med motorcyklar för motorcyklister. Man får hålla på med sånt man älskar x 2. Datorer och motorcyklar! Det pratas motorcykel, man åker motorcykel, man jobbar motorcykel.. och lite data såklart... mässor, kryssningar, träffar, möteshelger... motorcyklar motorcyklar motorcyklar datorer....

/HW

:D :D

Hade man inte haft familj hade man ju jobbat gratis på ett sådant jobb:D :D

Klart ni får tag i en bra kille/tjej, det löser sig!

/D.

Spamma inte sönder min tråd!

Ledsen, dumt av mig! Jag håller "tyst" och önskar dig lycka till!

/D.

Last edited:
Ej i prioritetsordning:

3) Van vid att leda folk
4) Ärlig
5) Driftig
6) Noggrann
8) Hög stresströskel
10) Hög arbetsmoral
11) Teamspelare

/D.

Hur bevandrad behöver man vara i plaster?

//JN

Borlänge!? Måste man jobba där?

Där bor ju Duckie!

Änte d en fördel då?

@HW: Får man behålla sin nuvarande lön + förmåner? ;)

Mna undrar vad de ska med en nörd till... Det finns ju så mycket socialt begåvade C++ apor numera.
Och arbetsbeskrivning?
Vad ska ap..nörden göra?
(vore ju kul att veta om man ska rekommendera nån man känner däruppe att söka)

Om man är bara lite mer datanörd än dig Dr.Bike :tummenupp så kollar man givetvis www.svmc.se och hittar där länken till jobbannonsen: http://www.svmc.se/templates/NewsPage.aspx?id=3391 där det står exakt vad som förväntas!
Om man får behålla kakan och ändå äta upp den beror väl på hur god kaka man har från början.

Edit: stoppade dit en smiley, det var inget illa menat!

/HW

Ej i prioritetsordning:

3) Van vid att leda folk
4) Ärlig
5) Driftig
6) Noggrann
8) Hög stresströskel
10) Hög arbetsmoral
11) Teamspelare

/D.

8 av 11 ... fan också :D

Fråga: Heter det inte datORnörd? :va

Bara för de insatta och folk som värnar om det svenska språket.
För den stora massan heter det alltid data oavsett sammanhang och oavsett om det är datorn eller själva datat som menas ;)

Hjärnsläpp

Tjejer ej välkomna?

Eller fick du totalt ****** då du skulle beskriva kvalifikationerna?

läser tidningen på nätet, msn:ar med flickvännen när båda ligger i sängen osv tills tjejen helt enkelt:

Trodde SMC satte ribban högre...

Back