Dammfilter Antec?

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Jag har ett Antec Nine Hundred som jag gillar skarpt. Det enda problemet med det är att alla femtioelva fläktar drar in en satans massa damm. Finns det något vettigt filter man kan köpa, klippa till och montera på framsidan av chassit? Spelar ingen roll om det är snyggt för den står inte synligt.

Har kollat på kylning.com och komplett men kunde inte hitta det nånstans.

332085.jpg

Ta loss hela fronten och trä en damstrumpa över den! Kanske finnas svarta sådana på din lokala ICA-affär.

Annars är det en "skälig anledning" till att öppna upp burken för att uppgradera prylarna lite då å då när det är dags att blåsa ur den från damm.

Ta loss hela fronten och trä en damstrumpa över den! Kanske finnas svarta sådana på din lokala ICA-affär.

Annars är det en "skälig anledning" till att öppna upp burken för att uppgradera prylarna lite då å då när det är dags att blåsa ur den från damm.

Damstrumpa.. Att jag inte tänkte på det. Ska se vad jag har i byrål.. Eh, vad lokala affären har. :näsblod

Har samma chassi som du, visst är det underbart:kär
Jag kör utan filter & blåser rent det då & då med tryckluft, men som svar på din fråga så kan du köra med damstrumpa som Brinken säger eller så kan du ta fläktfilter/ventilationsfilter,

Har samma chassi som du, visst är det underbart:kär
Jag kör utan filter & blåser rent det då & då med tryckluft, men som svar på din fråga så kan du köra med damstrumpa som Brinken säger eller så kan du ta fläktfilter/ventilationsfilter,

Brukar inte såna fläktfilter vara rätt tjocka? Var för man tag på småbitar av sånt?

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti