Dalarna - Rörken?

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Inte för att man är så där himla åksugen nu när man tittar ut genom fönstret, men jag har hört att vädret skulle bli ok i morrn. (8/8)

Tänkte ta mej ner till Rörken, om väder och jobb-belastning tillåter, nån som vill hänga med?

Jag åker från Borlänge runt 1500. Nån som ansluter eller ska jag plocka upp nån längs vägen?

Vi ses ace niki, och tack jos.
Intresset från dalom är inte överhängande, uppenbarligen.

duckie skrev:
Vi ses ace niki, och tack jos.
Intresset från dalom är inte överhängande, uppenbarligen.

Jag jobbar tyvärr till 18 men annars hade jag garanterat hängt på...

Jag har redan bokat in måndagen den 22a på Rörken men då kanske inte du kan??

Ha det!!

//Gurra

Tillbaka på jobbet! Hurra... :rolleyes:
Jag ursäktar mig gärna och drar tidigare från jobbet idag, men... tror vi på vädret idag?

Det kommer in regn sent i kväll mot Uppsala och drar västerut, men jag är ganska säker på att ni redan är på väg hem för länge sen när regnet kommer.

Gurra: Jag är på den 22:a - vi hörs senare ang detta.

Flyer: JA! Vad kul! Det blir inget regn, jag lovar. Ska vi ses 1500 på Statoil?

Pertan skrev:
Det kommer in regn sent i kväll mot Uppsala och drar västerut, men jag är ganska säker på att ni redan är på väg hem för länge sen när regnet kommer.

Ifall det inte blir nåt regn som du säger dyker vi upp 2 färskingar från sthlm. Ska man vara med på någon teoretisk genomgång ifall det är första gången? Hur tidigt bör man vara där isåfall?

Nino skrev:
Ifall det inte blir nåt regn som du säger dyker vi upp 2 färskingar från sthlm. Ska man vara med på någon teoretisk genomgång ifall det är första gången? Hur tidigt bör man vara där isåfall?

Jag är också helt grön på detta och hoppas att nån tar hand om mig/oss när vi kommmer dit. :-)

Flyer: JA! Vad kul! Det blir inget regn, jag lovar. Ska vi ses 1500 på Statoil?

Är det säkert att det inte blir regn? Tänkte åka på Elefanten och den är lite halkig när det är blött...

Flyer skrev:
Är det säkert att det inte blir regn? Tänkte åka på Elefanten och den är lite halkig när det är blött...

På kvällen blir det regn men då har vi åkt/är på väg därifrån.

Är man "ny" på Rörken krävs en kort teorigenomgång. Tipset är att vara där i ganska god tid så ni inte sitter och väntar på genomgången medans det körs för fullt på banan.

HansJ skrev:
Är man "ny" på Rörken krävs en kort teorigenomgång. Tipset är att vara där i ganska god tid så ni inte sitter och väntar på genomgången medans det körs för fullt på banan.

Och i god tid är vadå typ 17.30 eller ännu tidigare?

Nino skrev:
Och i god tid är vadå typ 17.30 eller ännu tidigare?
Har bara varit där 3-4 gånger, men 17.30 räcker nog gott, om det inte är extremt mycket folk. Jag har inte upplevt det som särdeles strikt med tid för kurs, de verkar köra lite ad-hoc. Jag vet bara att jag var lite sen min första gång denna säsong, och fick köra kursen rätt sent, och sen fanns det inte plats annat än i snabb grupp, så jag fick vänta tills några lämnat Rörken...

hm säg inte att jag bommade dig nu ska ju ner dit hade vart kul med sällskap men du e kanke redan på väg:(

Kom ihåg att hålla lite koll i Uppsaladelen här på SH efter ni varit på Rörken...
Det brukar som sagt dyka upp några bilder :tummenupp

näe jag drar mig ur denna gång. Var på väg men uschfybubblan vad svart himlen var däråt. Jag vände. Får bli nästa måndag om vädret vill sig den gången stället....

Nyheter
CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”