Dags hetsa inför Mini-ERF:et på Åsen

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Vem vinner då?

1. FET med Mordtensson & Pjåskar (Mumlan brer smörgåsar och tittar på)
2. Miinin & co
3. Allt i däck

RRR #63 tar förmodligen sin tredje D.N.F på raken, vi håller fanan nergrävd.

Team No Evil ska ut i sandfållan som vanligt, Åsen gillar Grusfylld Balja.

GSXR1100R skrev:
2320089...RRR #63 tar förmodligen sin tredje D.N.F på raken, vi håller fanan nergrävd.

RRR #63 är i toppform och kommer med samma sannolikhet som en dansk härdsmälta att ta första plats.

Team Emil racing har givits tillräckligt försprång, nu slutar vi fejka. :arsele

GSXR1100R skrev:
2320089 Vem vinner då?

1. FET med Mordtensson & Pjåskar (Mumlan brer smörgåsar och tittar på)
2. Miinin & co
3. Allt i däck

RRR #63 tar förmodligen sin tredje D.N.F på raken, vi håller fanan nergrävd.

Vilka ska miinin köra me ? på vilken hoj ?

GSXR1100R skrev:
2320089
:gnissla Har redan sett utsidan av alla kurvor där så det finns ingen mer anledning att åka av längre (Mikes corner iof men jag gissar att det är lika lite att se i den hörnan som innan ombyggnad).
Alla "elektriska problem" ska vara åtgärdade och vi räknar med en ärofylld målgång långt före DNF:ande RRR (Gissar på klantvurpa 5min innan målgång)

Swedie: Det är rätt imponerande om du gör det. Du får bara köra 2 timmar i sträck och måste vila sedan en timme innan du kör din sista timme. Jag ser framför mig varvtider på 0.45........ ;)

Team Evil Racing meddelar att de kommer självklart köra "fair play" och tillåta RR#63, Graniten Racing samt alla andra DNF:are att komma in i matchen. Vi har inte införskaffat njurbälten och tänkte mest köra starten och sedan ta målflagg. Mycket billigare än att krasha.

fezt skrev:
2320722 Trodde han va reserv i "ploppens" team med "din mc roger"... (på a-torp) :va

Från erf.nu:
Miinin ger järnet

Arrangörsklubben är ändå representerad av flera tunga namn. Vi syftar närmast på Degerfors-sonen Christer Miinin som laddar upp inför japanska Suzuka 8-timmars genom att i sann bruksanda, ge järnet i samarbete med ett mindre namnkunnigt Stockholmsteam

Vad nu det betyder...?

Freppa skrev:
2320695 Swedie: Det är rätt imponerande om du gör det. Du får bara köra 2 timmar i sträck och måste vila sedan en timme innan du kör din sista timme. Jag ser framför mig varvtider på 0.45........ ;)

Team Evil Racing meddelar att de kommer självklart köra "fair play" och tillåta RR#63, Graniten Racing samt alla andra DNF:are att komma in i matchen. Vi har inte införskaffat njurbälten och tänkte mest köra starten och sedan ta målflagg. Mycket billigare än att krasha.
Under hela 2005 så vann vi alla race mot Team Emil Racing #74, i år har vi haft lite oflyt med diverse electrical problems, men rent teoretiskt så vann vi även över Team Emil i Anderstorp 1-0.

ERF 2 på Falken så klotade Emil precis som vanligt och vi hade dubbelt så många varv som dom efter 5.59, Freppa mutade Martinus med 4 lite begagnad Repsololja att inte ta målflagg, eftersom Martinus är sniken så tog han mutan och fejkade en extra onödig tankning, dock hade vi även denna gång dubbelt så många varv som EMIL 2-0.

Men nu är det slutlekt, vi kommer att krossa Emil och fullständigt dominera på näst sista plats.

GSXR1100R skrev:
2320733 Under hela 2005 så vann vi alla race mot Team Emil Racing #74, i år har vi haft lite oflyt med diverse electrical problems, men rent teoretiskt så vann vi även över Team Emil i Anderstorp 1-0.

Märkligt... var kom ni i slutlistan egentligen sa du? Jag hör lite dåligt nuförtiden efter alla glädjerop när vi krossat er.

Och hur vinner man teoretiskt på riktigt? Nu tror jag du får använda din kunskap om centrifugalkrafter för att förklara dig.

Den illaluktande gubben skrev:
ERF 2 på Falken så klotade Emil precis som vanligt och vi hade dubbelt så många varv som dom efter 5.59, Freppa mutade Martinus med 4 lite begagnad Repsololja att inte ta målflagg, eftersom Martinus är sniken så tog han mutan och fejkade en extra onödig tankning, dock hade vi även denna gång dubbelt så många varv som EMIL 2-0.

Så, eftersom vi tog oss i mål och inte ni, så vann ni..... se där ja.

Da Drüben skrev:
Men nu är det slutlekt, vi kommer att krossa Emil och fullständigt dominera på näst sista plats.

Prata går ju. Seså, plåstra om liggsåren och dra på dig stället istället för att hyra in A-förare, så kan vi ju ta en match..... FEGIS!!! :rofl

Freppa skrev:
2320758
Prata går ju. Seså, plåstra om liggsåren och dra på dig stället istället för att hyra in A-förare, så kan vi ju ta en match..... FEGIS!!! :rofl
Johan är inhyrd A-förare hos er, vad skiljer förutom att han klotar oftare än Sölis.

Åsen är min hatbana nr:1, men om det regnar (vilket det kommer att göra) så hatar jag den ännu mera eftersom groparna fylls som vårdiken och grodorna simmar ikapp med mig på rakorna.

Jag kommer att köra på Knudan istället om allt klaffar, där ska jag köra sakta och länge precis som vanligt.

#63 Team RRR kvalade givetvis in, 25:e plats.

#74 Team Evil äro utkvalade. :hihi

Edit: Eller inte, Mikes vägar äro outgrundliga. :tomten

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...