Dags för Von Vettet att ta Road Racing licens

Von Wettex tar RR Licens

• Antal röstningar
    0

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Som dom flesta nu har sett så kör VV som en gud och Rossi skulle bli förnedrad fett om nu bara VV hade haft licensen i sin hand, frågan är nu när denne demon bakom styret bestämmer sig för att krossa världseliten.

kommer inte att ske.Anledningarna är många, men framförallt att man blir svartflaggad när man ex slangar rakan på knudan. Jag har funnit mitt kall och det jag tycker bäst om, och det är på ett hjul.....
RR är väl kul i sig,men eftersom man inte får busa på bana,så håller jag mig hellre på allmän väg....Sen kan jag tycka att det kan vara kul med en eller två bandagar på ett år.men det räcker för att tillfredställa mitt behov. Vill jag ha adrenalinkickar får jag det betydligt oftare och mer på allmän väg....

Sen att det medför en sjuk kostnad för licens,hoj,däck,resor m.m m.m m.m
och för denna kostnad får man begränsad körtid,där man måste köra med 2 hjul i backen..nja..nä det sket sig..
Så hittar ni en licens i cornflakespaketet,skicka den till mig då!! :tummenupp
FÖr övrigt åker jag hellre hoj på det sätt som tilltalar mig bäst.d.v.s. på ett hjul!! :D

Von Vettet skrev:
Sen att det medför en sjuk kostnad för licens,hoj,däck,resor m.m m.m m.m
och för denna kostnad får man begränsad körtid,där man måste köra med 2 hjul i backen..nja..nä det sket sig..
Så hittar ni en licens i cornflakespaketet,skicka den till mig då!! :tummenupp
FÖr övrigt åker jag hellre hoj på det sätt som tilltalar mig bäst.d.v.s. på ett hjul!! :D
Hur sjukt dyrt är det inte att byta posörhoj stup i kvarten då :tungan

Tävlar man i ERF så får man köra tills man spyr för en rimlig kostnad, samla ihop dina två polare och gör ett tremanna ERF team, ni köper en billig räcer för 45K och sen splittar ni på hela kalaset, varje race kostar ca 7500:- inkl allt (om man inte klotar då).

Varje ERF race är sex timmar långt och man får verkligan köra myyyycket.

Namnet på teamet är redan klart, Team Posörbling Almost Racing.

:hihi

hur dyrt det är att byta hoj är väl helt beroende på vad man anser som dyrt samt vad anskaffningspriset är/var?? :va

Det är väl bara att konstatera att jag finner det mer tillfredställande att susa stående på slangen i 150 än att ligga och cruisa på knudan.
Vi är alla olika i vår herres hage

men vill du/ni lära er slanga/stoppies så hör av er.Jag delar gärna med mig av mina torftiga kunskaper :D

Att sen lägga 7500:- för 6 timmar finner jag sjukt dyrt...... det säger väl lite om priset på mina hojar??? :hihi

Von Vettet skrev:
hur dyrt det är att byta hoj är väl helt beroende på vad man anser som dyrt samt vad anskaffningspriset är/var?? :va

Det är väl bara att konstatera att jag finner det mer tillfredställande att susa stående på slangen i 150 än att ligga och cruisa på knudan.
Vi är alla olika i vår herres hage

men vill du/ni lära er slanga/stoppies så hör av er.Jag delar gärna med mig av mina torftiga kunskaper :D

Att sen lägga 7500:- för 6 timmar finner jag sjukt dyrt...... det säger väl lite om priset på mina hojar??? :hihi
Snålis det blir ju bara 2500:- per gubbe, nästan gratis juh :tungan

Den dan jag lär mig slanga lär vi nog aldrig se, jag har fullt sjå på två hjul.

:pannkyss

oscar skrev:
Sen när får man inte wheela när man kör RR...? :va
Man får power wheela men inte leka bakhjulsbalanskung i 30 på rakan, det är farligt för dom andra förarna som är snabba och kan köra på två hjul.

om VV nu e så duktig, så tycker jag han är en mes som inte vågar tävla.
Dessutom att köra slangen i 150 e ju barnlekar, kör den i 5kmh istället o lär dig hantera den riktigt ditt miffo :)

Ravetrancer skrev:
Dessutom att köra slangen i 150 e ju barnlekar, kör den i 5kmh istället o lär dig hantera den riktigt ditt miffo :)

gällande hastigheten så har du helt rätt,men att göra det i 5 km/h på bana är nog inte så ala-carte.......men i sak har du helt rätt.....
dessutom så handlar det inte om att tävla.För mig handlar det om adrenalinkickar....och de får jag bäst på allmän väg...inte på bana. Där e ju allt så skyddat, inte min grej :pannkyss

Von Vettet skrev:
....och de får jag bäst på allmän väg...inte på bana. Där e ju allt så skyddat, inte min grej :pannkyss

Ta licens, kör IoM TT, Macau TT, North West TT mfl - ultimata adrenalin kicken, inte några direkta skydd heller.... :tungan

Mvh//ZS

Zilversurfer skrev:
Ta licens, kör IoM TT, Macau TT, North West TT mfl - ultimata adrenalin kicken, inte några direkta skydd heller.... :tungan

Mvh//ZS
Hohohohoho :rofl Nej det vill vi inte, vi är rädd om Vån Wettex.

:pannkyss

ut på vägen med dig

ja du gsxr1100r.när får vi se dig på vägen vad du går för då.personligen tycker jag att ligga fisa runt på bana e inte mitt intresse.du e säkert hyfsad på att köra på bana.men det e på vägen vi vill se dig vad du går för.du snackar bara en massa dynga att du orkar lägga ner tid på klanka von vettet innebär att du har ju verkligen personliga problem.ibland finns där andra mäniskor som e bättre än en själv det e bara till inse o fatta det så mår du mycket bättre själv.von vettet har ju visat dig vad han går för på bana.nu e det din tur att visa oss vad du går på gatan.ser fram emot det mvh.

Last edited:
Ravetrancer skrev:
muhahahahahahahahahahahahahaha

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...