Dags för er killar att ta ställning.

• Thread starter Thread starter Maximilia
  • Start date Start date

Maximilia

Guest
OK, så min tjejkompis bad mig ställa en fråga till er killar på forumet. Vad är det som gäller, tuttar eller rumpa? Den eviga diskussionen om att ni killar kan delas in i två grupper efter dessa preferenser.
Som min tjejekompis tycket så borde det finnas tillräckligt många killar här på SH för att vi ska kunna få fram ett statistiskt säkerställt underlag och en gång för alla få fram om det är värt att pumpa in silikon i brösten.

Så vad har ni att säga?

Jag får vara lam nog och säga "helheten".

Alla har nog en huvudsaklig preferens vad gäller "tits or ass"...men jag tror det är få som är så insnöade på en av egenskaperna att de helt och hållet kan ignorera resten.

Och gällande silikon - varför förstöra ett par helt schyssta eau naturell med silikon? Därtill skall du veta att det finns många killar som föredrar en ett par nätta bröst istället för ett par stora.

Last edited:
Fan va svårt att ta ställning antingen eller...
Gillar att titta på båda. Men det är inte mysigt att klämma på silikontuttar anser jag

Jag måste säga framskärten! Den e ju så gullig o titta på, alla är unika o vissa är riktiga råttbo :( Men de finns endel köttroser och fettburkar man kan hålla sig vid :D Ja tycker dom är fanastiska att röra tungan i bara man inte stöter på en pälsbiff!!

Heldre en tjej helt utan tuttar än en med konstgjorda tuttar!

Och vad gäller kärnfrågan tuttar eller rumpa, tjejer brukar ha båda delarna, jag är gammal nog att se bortom yta, och dömer inte någon tjej på dom grunderna.

Det viktiga med brösten är att de ska vara snygga, det finns fula opumpade men tro mig det finns fula som är fyllda också. Storleken spelar alltså mindre roll.

Till huvudfrågan så citerar jag Hank von Helvete "im an ass kinda guy"

Helheten är det som betyder nåt när det gäller utséende.
Och glöm alla silikonplaner nu och för evigt, ni diskvalificerar er själva hos fler killar än de ni lyckas kvala in hos (som ändå är fuckon).

äh, tuttar å rumpa, det kan väl kvitta lika? bara hon har både och!
om man nu ska gå på utséende så är det ansiktet jag siktar på, det säger så mkt mer om personen än vad tuttarna gör. :tummenupp

En snygg rumpa väger upp för små bröst!
Men snygga bröst väger inte upp en ful rumpa!

Ska tjejer ha silikonbröst, så ska det göras snyggt!, lägga in silikonet under muskeln t.ex, inte så att det ser ut som 2 tillplattade bollar med världens glipa & det ska vara propotioneligt (stavning?) till resten av kroppen!

Last edited:
Hmm ,, Tuttar eller rumpa,, Jag vill gärna att dom har både och, storlek på tuttarna är av mindre betydelse, finns ju dom utan tuttar och det finns dom som kan slänga uppo sina tuttar på axeln, och då är jag hellre utan.

Men om jag ska välja fina tuttar o ful rumpa eller fula tuttar och fin rumpa så säger jag , fin rumpa. :tummenupp

Helheten....lamt svar jepp, men sant om jag blir tillfrågad

poll!!!!

jag säger direkt rumpa utan att tveka..
dom e bara så ahhh :drool :drool :drool

ska jag kolla in en tjej blir de alltid bakifrån arsle,neröver bena, upp o glutta på rumpan igen, midjan magen,håret, ansikte sen kanske brösten :rolleyes:

men en enstaka grej eller flera e inte allt..
man kan va en 10p på utsidan för att sen sjunka kraftigt snabbt .. :tummenupp

Back