Dags för er att ta ställning!

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
VARNING! Detta inlägg kan innehålla ironi VARNING!

Jag och en kompis asså har disskuterat det här typ.........

Är päron grönare än äpplen eller hur är det typ asså? ..........

Hjälp oss så vi får ett slut på det här!!!! :banana :banana :banana :banana

Last edited:
Jag skulle våga sticka ut hakan och påstå att päron är aningen brunare än äpplen som ibland är rödare.. :va

Bifogat

• applenochparon.jpg
    applenochparon.jpg
    35.9 KB · Visningar: 34
EBS skrev:
VARNING! Detta inlägg kan innehålla ironi VARNING!

Jag och en kompis asså har disskuterat det här typ.........

Är päron grönare än äpplen eller hur är det typ asså? ..........

Hjälp oss så vi får ett slut på det här!!!! :banana :banana :banana :banana

Vet att det EBS menar är att det just nu är väldigt många skittrådar uppe. Även om detta forum är ett OT-forum så får det ju finnas gränser, eller?! Vad tycker ni? Är det VERKLIGEN fritt fram att diskutera PRECIS vad som helst på OT-delen eller?
Jag är ju en sådan person som hela tiden försöker se anledningar och lösningar på saker jag anser vara ett problem, och vad jag anser vara anledningen till skittrådar och sönderspammade, riktigt bra trådar, är att det finns just nu väldigt många "kanskehojfolk", "hojpåGfolk" eller "ingenhojännufolk" på SH... Vad man kan göra åt det....? Kom med förslag!

Kanske är det bara jag och två till som tycker som jag, men forumet är fritt! Skicka en tanke!

/FW

watson skrev:
Börjar med en länk där det borde framgå att precis vad som helst inte är tillåtet.
Vad det gäller skämt och tjafs kan kan ju diskuteras. Jag personligen tycker att det mycket väl kan få förekomma i egna trådar eftersom jag tycker det är skoj att läsa sådana, de som jag inte tycker var nåt vidare brukar jag bara skumma ytligt om ens det.Det skulle ju gå att skapa en helt egen skämt, ironi och tjafssektion om man vill ha vanliga OT mer seriös.

Däremot tycker jag inte att det är ok att spamma sönder en seriös tråd med skumma inlägg.

Kanskehojfolk? Om inte jag har misstolkat nåt så är sporthoj till för de med intresse kring dessa mc och inte bara för dem som äger dem, rätta mig om jag har fel. Och även om de inte skulle få vara här så är det ju i stort sett omöjligt att kolla ändå då de enkelt kan skriva att de har en hoj även om de inte har det?

watson skrev:
.... och vad jag anser vara anledningen till skittrådar och sönderspammade, riktigt bra trådar, är att det finns just nu väldigt många "kanskehojfolk", "hojpåGfolk" eller "ingenhojännufolk" på SH... Vad man kan göra åt det....? Kom med förslag!

/FW

:hihi :rofl :tummenupp

watson skrev:
Jag är ju en sådan person som hela tiden försöker se anledningar och lösningar på saker jag anser vara ett problem, och vad jag anser vara anledningen till skittrådar och sönderspammade, riktigt bra trådar, är att det finns just nu väldigt många "kanskehojfolk", "hojpåGfolk" eller "ingenhojännufolk" på SH... Vad man kan göra åt det....? Kom med förslag!
/FW
Mitt förslag är att du struntar i att läsa det du finner ointressant. Så slipper du våndas.

Orca69 skrev:
Börjar med en länk där det borde framgå att precis vad som helst inte är tillåtet.
Vad det gäller skämt och tjafs kan kan ju diskuteras. Jag personligen tycker att det mycket väl kan få förekomma i egna trådar eftersom jag tycker det är skoj att läsa sådana, de som jag inte tycker var nåt vidare brukar jag bara skumma ytligt om ens det.Det skulle ju gå att skapa en helt egen skämt, ironi och tjafssektion om man vill ha vanliga OT mer seriös.

Däremot tycker jag inte att det är ok att spamma sönder en seriös tråd med skumma inlägg.

Kanskehojfolk? Om inte jag har misstolkat nåt så är sporthoj till för de med intresse kring dessa mc och inte bara för dem som äger dem, rätta mig om jag har fel. Och även om de inte skulle få vara här så är det ju i stort sett omöjligt att kolla ändå då de enkelt kan skriva att de har en hoj även om de inte har det?

Kloka ord :tummenupp

watson skrev:
Vet att det EBS menar är att det just nu är väldigt många skittrådar uppe. Även om detta forum är ett OT-forum så får det ju finnas gränser, eller?! Vad tycker ni? Är det VERKLIGEN fritt fram att diskutera PRECIS vad som helst på OT-delen eller?

Kanske är det bara jag och två till som tycker som jag, men forumet är fritt! Skicka en tanke!

/FW

Beronde på hur man se det,visst alla gilar inte att tala om samma saker,på samma sätt.

Det finns ca 30 underforum på SH,OT är ett av dom kanske det stökigaste kan man tycka men dom andra 29 (nåja testforumet undataget) är mycket strukturerade och sällan spammade enl min mening.

Men frågan är iaf väckt,vi kommer ju att märka vad folk tycker i denna tråden hoppas jag,kanske tycker flera som ovan beskrivet eller inte.

Nitrogen skrev:
Mitt förslag är att du struntar i att läsa det du finner ointressant. Så slipper du våndas.

Men om jag vill läsa det som är intressant och tråden jag finner intressant plötsligt sönderspammas och de som faktiskt diskuterar ämnet till slut inte orkar skriva i tråden för att det finns så många spaminlägg... Hur ska jag göra då?! :rolleyes: Forum=Chatt??

Just nu känns det som en upprensning behöver göras. Nästan så att man känner längtan till lugnet som var precis efter förra krashen... Trist på alla bra trådar dock...:näsblod

/FW

watson skrev:
Men om jag vill läsa det som är intressant och tråden jag finner intressant plötsligt sönderspammas och de som faktiskt diskuterar ämnet till slut inte orkar skriva i tråden för att det finns så många spaminlägg... Hur ska jag göra då?! :rolleyes: Forum=Chatt??

Just nu känns det som en upprensning behöver göras. Nästan så att man känner längtan till lugnet som var precis efter förra krashen... Trist på alla bra trådar dock...:näsblod

/FW

Allting går i cykler, detta forum har haft sina hög och lågkonjunkturer. Bara flyt med och skriv högkvalitativa inlägg så blir det bra ska du se.....

Med tanke på att vintern står för dörren lär det ju bara bli värre.

...det finns just nu väldigt många "kanskehojfolk", "hojpåGfolk" eller "ingenhojännufolk" på SH... Vad man kan göra åt det....? Kom med förslag!
* Vi skramlar in pengar till alla utan hoj så de har råd att köpa en.

* Vi bildar ett SH-parti och tar pengar ur statskassan för att finansiera motorcykelkörkort, hoj och försäkringar till alla på SH.com. (Men skyddsutrustning får folk betala själva, någon måtta får det väl vara!).

* Moderatorer rensar upp mer bland helt idiotiska inlägg och utfärdar lite varningar för att få ner spammet.

* Man taggar ner och läser inte skittrådar utan skapar istället en egen, bättre tråd, för att puffa ner de värdelösa till sida 2 and beyond där de hör hemma.

* Man struntar i att läsa skittrådar punkt-slut och hänger på andra mer seriösa delar av detta forum.

* Man ger igen och spammar fett med egen skit, det är ju trots allt ens egen skit då och milsvida bättre än andras.

/SSB

Ähh, snart e de vinter. Massa skitsnack hit och dit. Den här diskussionen har funnits tusen gånger innan och ingen har kommit fram till något tidigare, så varför försöka igen?

Snart kommer kommentaren att "det var bättre förr, Sporthoj BC".

Blir mörkrädd när jag läser tråden, flertalet verkar seriösa. Men UT och Långa Farbron kan man alltid lita på.

Back